Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері - І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/ ru Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері - І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО DataLife Engine Әлеуметтік педагогтің лауазымдық міндеттері https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/344-leumettk-pedagogt-lauazymdy-mndetter.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/344-leumettk-pedagogt-lauazymdy-mndetter.html Мектеп әлеуметтік-педагогы Г.Маткеримова міндеттері:

  • Жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді; 
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды. 
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады;
  • Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады; 
  • Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді; 
  • Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді; 
  • Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды; 

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны, Валеология негіздерін, әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды.

- Лауазымдық міндеттері: жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді

- Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды.

  - Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады.

- Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады.

  - Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді.

   - Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды.

   - Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді.

      - Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды.

      - Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.

      - Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысады.

      - Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      - Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Білуге міндетті:

      - Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді;

      - әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны,

      - әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды;

      - еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды

      - әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс.


   Таныстым                Г.Маткеримова 

]]>
Мектеп әлеуметтік-педагогы Г.Маткеримова міндеттері:

  • Жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді; 
  • Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды. 
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады;
  • Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады; 
  • Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді; 
  • Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді; 
  • Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды; 

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді; әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны, Валеология негіздерін, әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды; еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды.

- Лауазымдық міндеттері: жеке тұлғаның психологиялық-медициналық-педагогикалық ерекшеліктерін және оның шағын ортасын, өмір сүру жағдайларын зерделейді, мүдделер мен қажеттілікті, мәселелерді, даулы жағдайларды, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға уақытылы әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді

- Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың міндеттерін, нысандарын, әдістерін, баланың жеке және әлеуметтік проблемаларын шешу тәсілдерін айқындайды, білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, балалардың құқықтары мен бостандықтарын іске асыруда әлеуметтік қорғау және әлеуметтік көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдайды.

  - Білім алушылар, тәрбиеленушілер, балалар және ұйым, отбасы, орта, түрлі әлеуметтік қызметтер, ведомстволар мен әкімшілік органдар мамандары арасында делдал болады.

- Білім беру ұйымдарында және жеке тұлғаның қоғам өміріне бейімделуін қамтамасыз ететін тұрғылықты жері бойынша білім алушыларды (тәрбиеленушілерді) тәрбиелеу, білім беру, дамыту және әлеуметтік қорғау жөніндегі шаралар кешенін жүзеге асырады.

  - Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды, мүмкіндігі шектеулі балаларды, мүгедек балаларды, девиантты мінез-құлықпен оқитын бала кезінен мүгедектерді патронат, тұрғын үймен, жәрдемақылармен, зейнетақылармен, мүліктік және мүліктік емес құқықтармен қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді.

   - Сабақтан тыс уақытта білім алушылардың, тәрбиеленушілердің ақыл-ой және дене қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасайды.

   - Әлеуметтік ортада адамгершілік қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді. Бала мен мемлекеттік, қоғамдық ұйымдар, әлеуметтік қызметтер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді.

      - Мұғалімдермен, ата-аналармен және білім алушылардың өзге де заңды өкілдерімен өзара іс-қимыл жасайды.

      - Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.

      - Білім беру ұйымдарында білім беретін оқу бағдарламаларын әзірлеуге, бекітуге және іске асыруға қатысады.

      - Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      - Оқушылар, тәрбиеленушілер арасында академиялық адалдық қағидалалары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

Білуге міндетті:

      - Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру мәселелері бойынша басқа да нормативтік құқықтық актілерді;

      - әлеуметтік саясат негіздерін; жалпы және әлеуметтік педагогиканы; педагогика мен психологияны,

      - әлеуметтік-педагогикалық және диагностикалық әдістемелерді; әлеуметтік-педагогикалық жұмыстарды;

      - еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын; санитарлық ережелер мен нормаларды

      - әлеуметтік педагогиканың өзекті мәселелермен айналысатын шығармашылық топтың жұмысын басқаруы тиіс.


   Таныстым                Г.Маткеримова 

]]>
admin Wed, 27 Aug 2025 13:15:53 +0600
Әлеуметтік педагог https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/267-leumettk-pedagog.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/267-leumettk-pedagog.html «І.Жансүгіров   атындағы орта мектепМДШО мен Базаркелді бастауыш мектебінің »

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әлеуметтік педагогінің 

2021-2022 оқу жылында істелген жылдық жұмысының талдауы.

««І.Жансүгіров   атындағы орта мектепМДШО мен Базаркелді бастауыш мектебінің »  коммуналдық   мемлекеттік  мекемесінің  2021-2022   оқу жылында 422 оқушы оның ішінде 

  • Аз қамтылған 16 отбасы;
  • Көпбалалы 47 отбасы;
  • Бір анамен 37 отбасы;
  • Жалғыз әкемен 8 отбасы;
  • Патронат отбасында тәрбиеленушілер,жетім бала 1  оқушы;
  • Үйден оқитын 4 оқушы;
  • Инклюзивті білім алушылар 2 оқушы.


 2021-2022 оқу жылында   білім беру процесін ұйымдастыру кезінде  «Білім туралы»,          

«Педагог мәртебесі туралы»ҚР –ның Заңдарына сәйкес келесі нормативті  құжаттарды да   негізге алды:

  •  ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы  жалпыға  міндетті   білім беру  стандарты  №604   бұйрығы (өзгерістермен және   толықтырулармен  2020 жылғы 28 тамыздағы №372 бұйрық);
  • Үлгілік оқу жоспарлары ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен  бекітілген (2021ж 25 наурыздағы   №125  бұйрығымен   енгізілген өзгерістерімен және   толықтырулармен) 2018 жылғы 4 қыркүйектегі  №441 бұйрығына сәйкес бекітілген);
  • Жалпы  білім беру ұйымдарына арналған  жалпы білім беретін  пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу  бағдарламаларын  бекіту туралы   ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115  бұйрығы;
  • Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және  басқа да қосымша  әдебиеттердің, оның ішінде  электрондық тасмалдау құралдыры тізбесін бекіту туралы  ҚР БҒМ 2021 жылғы  10 маусымдағы №286 бұйрығы;
  • Педагог лауазымдарының  тізбесін бекіту туралы ҚР БҒМ  ерекшеліктерін айқындау  қағидаларын бекіту туралы  2020жылғы   15 сәуірдегі №145бұйрығы;
  • «Педагогикалық  әдептің кейбір мәселелері туралы» (өзгерістерімен және толықтыруларымн ҚР БҒМ 2020 жылғы  11 мамырдағы №190 бұйрығы;
  • «Отбасы және   балалр   саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралы» ҚР БЖҒМ нің  24.04.2020 №158 бұйрығы
  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 703 қаулысы

Дәрісханаларда  қауіпсіздік ережелерінің сақталуы, СанПИн ережесінің сақталуы және  жабдықтармен 

жиһазбен жарақтандыру нормалары     ҚР БҒМ 2016ж 22.01 №70 (өзгерістер мен толықтырулар 2017ж 29.12 

№662 бұйрығы)ҚР  БҒМ 2020ж 13.08  №345 бұйрығы

 «Қазақстан Республикасындағы  баланың құқықтары туралы» 2002 ж 8.08. №345 Заңы

 «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы»2009ж   04.12.№214-IV Заңы

ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 06.04 №130 бұйрығына  өзгерістер  енгізу туралы 16.09 №472 бұйрығы;

Сабақ кестесін құруда   мектеп әкімшілігіне әрбір сыныптағы   пәндер бойыншга оқу сағаттарының нормаларын, мектептің материалдық- техникалық  базасы мен кадр ресурстарын ескере отрып, «Білім  беру объектілеріне  қойылатын  санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» Санитариялық қағидаларының  4 қосымшасына сәйкес пәндер қиындығына қарай  саралау кестесін пайдалану  ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы  №Қр ДСМ-76 бұйрығы;

 Қазақстан Республикасының  орта білім беру  ұйымдарында оқу-тәрбие  процесін ұйымдастырудың 2021-2022  оқу жылындағы ерекшеліктері  туралы әдістемелік нұсқау хаты,  А.Байтұрсыновтың әдістемесі негізінде  әзірленген 1 сыныптарда «Әліппе», сонымен қатар   «Ана тілі», «Букварь», «Обучение грамоте», «Цифрлық сауаттылық» пәндерінің енгізілуі, үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді жетілдіру;  

  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру, оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау;
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары.
  • Педагогтардың цифрлық әлеуеті дамыту бағдарламасы аясында ақпараттық технологияларды, Kundelik.kz.порталында, Bilimland жаттықтырушылары (imektep, itest, ISEQUZZI) сайтының мүмкіндіктерін Pisa Timss халықаралық зерттеуге дайындықтарына пайдалану;


2021-2022 оқу жылындағы алдыма қойған негізгі өзекті мәселе: Әр адамның өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында жеке тұлға мен қоғам арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастыру. Балалардың өмір сүру ортасындағы туындаған мәселелерді уақытында анықтау, олардың себептерін жою жолдарын қарастыру, баланың өмір сүру ортасында туындауы мүмкін әр түрлі жат құбылыстардың алдын алу, ең маңыздысы осы айтылғандарды мүмкіндігімше этикалық деңгейді сақтай отырып, баланың құқығы мен еркіндігіне нұқсан келтірмейтіндей жағдайда жүзеге асыру. Ең салалы қызметімнің бірі – жанұямен жұмыс. Жанұя мүшелерінің қызығушылығы мен қажеттілік деңгейін, олардың өзара қарым-қатынасын зерделеу, жанұяның қиындық тудыратын, туындап қалуы мүмкін болатын мәселелерін анықтау. Әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайларды болжау және болдырмаудың алдын алу шараларын ұйымдастыру, жанұя мен баланың өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға бейімделуіне көмектесу. Ең бастысы, ерекше қамқорлықты қажет ететін балаларға және қамқорлық-қорғаншылықтағы балаларға ерекше көңіл бөліп, үнемі назарда ұстау.Осы мақсатты іске асыру барысында бар күш-жігерімді салып, аянбай еңбек етіп келемін. Жоспарлы түрде мектеп ішіндегі есепте тұрған әр түрлі санаттағы оқуда қиындық келтіретін балалармен жұмыстанудамын. Олардың денсаулықтарына етене назар аударамын. 

«Мемлекет өз тарапынан ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың дамуы мен білім алуын, сонымен қатар дамуындағы және әлеуметтік бейімделуіндегі бұзылыстарын түзетуін қамтамасыз ету және ата –аналардың балалардың мүмкіндігі мен ерекшеліктеріне орай қалауы бойынша білім беру мекемесін таңдау құқығы бекітілген». Осыған байланысты оқу жылында   медицина-педагогикалық кеңестің қортындысына сәйкес,педагогикалық кеңестің шешімімен 4 «А»сынып оқушысы Пазылжан Инабат, 4 «Б» сынып оқушысы Иванов Виктор, 5 «Б» сынып оқушысы Воронов Евгений, 5 «Б» сынып оқушысы Плахин Владимир үйден оқыту ұйымдастырылды. Денсаулығына байланысты үйден оқитын  бастауыш  және орта білім беру деңгейі  оқыту тілдеріне қарай №53,  негізгі орта білім беру  оқыту тіліне қарай №55 қосымшалары арқылы жүзеге асырылды. Оқушыларға арнайы сабақ беретін пән мұғалімдері және сабақ кестесі бекітілді.және инклюзивті білім алатын балалар Стрюкова Фаина 9 «Б» сынып, Кульбачный Вадим 11 «Б» сынып Жоспар негізінде оқушылармен 4 бағыт бойынша   жұмыс жүргізілді. Үйден оқитын балалар әр мерекені өз сыныптастарымен бірге өткізеді. Мектебіміздің үйден оқытылатын 4 оқушыға жаңа жыл мерекесі қарсаңында мектеп әкімшілігі мен ұстаздар  тарапынан жаңа жылдық сыйлықтар және спорттық киімдер тарту етілді.

І. Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік –ерік қасиеттері

ІІ. Сенсорлық даму

ІІІ. Зейін және есте сақтау

ІV. Ойлау және елестеу элементтері         

  •  2021-2022 оқу жылында тамыз–қыркүйек айларында көрсетілген көмек Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тамыз–қыркүйек айлары аралығында мектеп формасы, спорттық киім, мектеп құрал-жабдықтары  көпбалалы, аз қамтылған және жетім, бір ана, бір әке отбасында тәрбиеленіп жатқан  17 оқушыға көмек көрсетілді. 
  •  Жаңа жыл  мерекесі қарсаңында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан, спорттық киім, қыстық сырт киім, қыстық аяқ киім  көпбалалы, аз қамтылған, жетім . бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан  14 оқушыға көмек көрсетілді.
  •  Жаңа жыл  мерекесі қарсаңында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан, спорттық киім, қыстық сырт киім, қыстық аяқ киім  көпбалалы, аз қамтылған, жетім бір ана, бір әкемен, отбасында тәрбиеленіп жатқан  74 оқушыға көмек көрсетілді. 

2021-2022   оқу  жылындағы   оқушыларды   ыстық  тамақпен  қамтамасыз ету   жұмыстарының   жүргізілуі, Жалпыға бірдей білім беру қорынан  көпбалалы отбасынан:  бастауыш сыныптар арасында-42 оқушы,  жоғары сыныптар арасынан -48 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.    

         Аз қамтылған  отбасынан   бастауыш сыныптардан  5 оқушы, жоғары сыныптардан 6 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.   Бір анамен-14 оқушы  бастауыш сыныптардан,  15 оқушы жоғары сыныптардан, бір әкемен 4 оқушы бастауыш сыныптардан, 7 оқушы жоғары сыныптардан ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. жетім отбасынан 1 оқушы   жоғары сыныптардан ыстық тамақ ішеді. Жалпы ыстық тамақпен қамтылған оқушылар саны 90, мектеп асханасын жалға алушы есебінен 15 оқушы қамтылады. 2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен 31 оқушы қосымша тізімге қосылды. Қазіргі таңда 110 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.

Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 

Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.


  • 2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен тегін ыстық тамаққа оқушы қосымша тізімге қосылмады. Қазіргі таңда 243 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.
  • Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 
  • Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.

          2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен  оқушы қосымша тізімге қосылмады. Қазіргі таңда 90 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.

Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 

Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.

       «Мектепке жол» акциясы аясында көпбалалы, аз қамтылған,  жетім, бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға демеушілер тарапынан 21 оқушыға   көлемінде көмек көрсетілді.
  Акцияның мақсаты: Оқуға қажетті құрал-жабдықтармен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің алдын алу.

      «Мектепке жол» акциясы аясында әр ай сайын   көпбалалы, аз қамтылған, жетім бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға демеушілер тарапынан көмек көрсетіліп отырды.

       Наурыз мерекесі қарсаңында «Мектепке жол» акциясы аясында
  демеушілігімен  көпбалалы отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға, аз қамтылған отбасынан шыққан оқушыларға   азық – түлік және мектеп формасы берілді.Сонымен қатар, қарашаның 30 жұлдызында аз қамтылған оқушылардың отбасына мектеп әкімшілігі мен демеушілер тарапынан тұрмыстық жағдайларына тексеру жүргізу арқылы көмек қажет отбасыларды анықтадық. Демеушілер тарапынан  бір отбасыға бір тонна көмірден және бір отбасыға азық-түлікпен көмек көрсетілді.
 Ерекше қамқорлықты қажет ететін балаларға мектеп әкімшілігі және сынып жетекшілер тарапынан көмектер берілді.

       Ақпан-наурыз айларында 5-11- сынып оқушыларының арасында қайырымдылық жәрмеңкесі өткізіліп мектебіміздің аз қамтылған, көпбалалы, патронат отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушылардың отбасыларына көмек көрсетілді.

             1 мамыр «Халықаралық бірлік» күні мерекесі қарсаңында, мектебіміздің Қамқоршылық кеңес мүшесі демеушілігімен мектебіміздің екі отбасына көмек көрсетілді

      Ерекше қамқорлықты қажет ететін балалар, қамқорлық-қорғаншылықтағы балалар,аз қамтылған отбасындағы балалар жазғы демалыс лагеріне тартылып, қамтылғалы отыр.

     Оқу-тәрбие үрдісінде қиындықтың алдын алу мақсатында жұмыстанып келемін. Болашақта оқушылардың шынайы өмірде өздерін анықтай алуға, кәсіби бағыты мен қоғамдағы өз орындарын таба білу мүмкіндіктерін қалыптастыруға, жеке тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыруға әлі де жұмыстанамын.

Әлеуметтік педагог:              Окасова Алтын Садыкановна


]]>
«І.Жансүгіров   атындағы орта мектепМДШО мен Базаркелді бастауыш мектебінің »

коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әлеуметтік педагогінің 

2021-2022 оқу жылында істелген жылдық жұмысының талдауы.

««І.Жансүгіров   атындағы орта мектепМДШО мен Базаркелді бастауыш мектебінің »  коммуналдық   мемлекеттік  мекемесінің  2021-2022   оқу жылында 422 оқушы оның ішінде 

  • Аз қамтылған 16 отбасы;
  • Көпбалалы 47 отбасы;
  • Бір анамен 37 отбасы;
  • Жалғыз әкемен 8 отбасы;
  • Патронат отбасында тәрбиеленушілер,жетім бала 1  оқушы;
  • Үйден оқитын 4 оқушы;
  • Инклюзивті білім алушылар 2 оқушы.


 2021-2022 оқу жылында   білім беру процесін ұйымдастыру кезінде  «Білім туралы»,          

«Педагог мәртебесі туралы»ҚР –ның Заңдарына сәйкес келесі нормативті  құжаттарды да   негізге алды:

  •  ҚР БҒМ 2018 жылғы 31 қазандағы  жалпыға  міндетті   білім беру  стандарты  №604   бұйрығы (өзгерістермен және   толықтырулармен  2020 жылғы 28 тамыздағы №372 бұйрық);
  • Үлгілік оқу жоспарлары ҚР БҒМ 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен  бекітілген (2021ж 25 наурыздағы   №125  бұйрығымен   енгізілген өзгерістерімен және   толықтырулармен) 2018 жылғы 4 қыркүйектегі  №441 бұйрығына сәйкес бекітілген);
  • Жалпы  білім беру ұйымдарына арналған  жалпы білім беретін  пәндердің, таңдау курстарының және факультативтердің үлгілік оқу  бағдарламаларын  бекіту туралы   ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115  бұйрығы;
  • Оқулықтардың, оқу-әдістемелік кешендердің, оқу құралдарының және  басқа да қосымша  әдебиеттердің, оның ішінде  электрондық тасмалдау құралдыры тізбесін бекіту туралы  ҚР БҒМ 2021 жылғы  10 маусымдағы №286 бұйрығы;
  • Педагог лауазымдарының  тізбесін бекіту туралы ҚР БҒМ  ерекшеліктерін айқындау  қағидаларын бекіту туралы  2020жылғы   15 сәуірдегі №145бұйрығы;
  • «Педагогикалық  әдептің кейбір мәселелері туралы» (өзгерістерімен және толықтыруларымн ҚР БҒМ 2020 жылғы  11 мамырдағы №190 бұйрығы;
  • «Отбасы және   балалр   саласында мемлекеттік қызметтерді көрсету қағидаларын бекіту туралы» ҚР БЖҒМ нің  24.04.2020 №158 бұйрығы
  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 703 қаулысы

Дәрісханаларда  қауіпсіздік ережелерінің сақталуы, СанПИн ережесінің сақталуы және  жабдықтармен 

жиһазбен жарақтандыру нормалары     ҚР БҒМ 2016ж 22.01 №70 (өзгерістер мен толықтырулар 2017ж 29.12 

№662 бұйрығы)ҚР  БҒМ 2020ж 13.08  №345 бұйрығы

 «Қазақстан Республикасындағы  баланың құқықтары туралы» 2002 ж 8.08. №345 Заңы

 «Тұрмыстық зорлық-зомбылық профилактикасы туралы»2009ж   04.12.№214-IV Заңы

ҚР Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 06.04 №130 бұйрығына  өзгерістер  енгізу туралы 16.09 №472 бұйрығы;

Сабақ кестесін құруда   мектеп әкімшілігіне әрбір сыныптағы   пәндер бойыншга оқу сағаттарының нормаларын, мектептің материалдық- техникалық  базасы мен кадр ресурстарын ескере отрып, «Білім  беру объектілеріне  қойылатын  санитарлық-эпидемиологиялық талаптар» Санитариялық қағидаларының  4 қосымшасына сәйкес пәндер қиындығына қарай  саралау кестесін пайдалану  ҚР ДСМ 2021 жылғы 5 тамыздағы  №Қр ДСМ-76 бұйрығы;

 Қазақстан Республикасының  орта білім беру  ұйымдарында оқу-тәрбие  процесін ұйымдастырудың 2021-2022  оқу жылындағы ерекшеліктері  туралы әдістемелік нұсқау хаты,  А.Байтұрсыновтың әдістемесі негізінде  әзірленген 1 сыныптарда «Әліппе», сонымен қатар   «Ана тілі», «Букварь», «Обучение грамоте», «Цифрлық сауаттылық» пәндерінің енгізілуі, үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмыс жүргізуді жетілдіру;  

  • Білім сапасын арттыруға бағытталған іс-әрекеттерді ұйымдастыру, оқыту сапасына оқыту жетістіктерінің деңгейіне, оқушылардың тәрбиесіне талдау жасау;
  • Мұғалімдерге әдістемелік және практикалық көмек беруге бағытталған зерттеу  жұмыстарын ұйымдастыру. Педагогикалық іс-әрекетті диагностикалау.
  • Жас мұғалімдермен және жаңа келген мұғалімдердің білімін және біліктілігін дамыту.
  • Шығармашлықпен жұмыс жүргізетін мұғалімдердің жаңашылдық жұмыстарын, озат іс-тәжірибелерін жинақтау, насихаттау және тарату жұмыстары.
  • Педагогтардың цифрлық әлеуеті дамыту бағдарламасы аясында ақпараттық технологияларды, Kundelik.kz.порталында, Bilimland жаттықтырушылары (imektep, itest, ISEQUZZI) сайтының мүмкіндіктерін Pisa Timss халықаралық зерттеуге дайындықтарына пайдалану;


2021-2022 оқу жылындағы алдыма қойған негізгі өзекті мәселе: Әр адамның өмір сүру сапасын жақсарту мақсатында жеке тұлға мен қоғам арасында өзара жағымды қарым-қатынас қалыптастыру. Балалардың өмір сүру ортасындағы туындаған мәселелерді уақытында анықтау, олардың себептерін жою жолдарын қарастыру, баланың өмір сүру ортасында туындауы мүмкін әр түрлі жат құбылыстардың алдын алу, ең маңыздысы осы айтылғандарды мүмкіндігімше этикалық деңгейді сақтай отырып, баланың құқығы мен еркіндігіне нұқсан келтірмейтіндей жағдайда жүзеге асыру. Ең салалы қызметімнің бірі – жанұямен жұмыс. Жанұя мүшелерінің қызығушылығы мен қажеттілік деңгейін, олардың өзара қарым-қатынасын зерделеу, жанұяның қиындық тудыратын, туындап қалуы мүмкін болатын мәселелерін анықтау. Әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайларды болжау және болдырмаудың алдын алу шараларын ұйымдастыру, жанұя мен баланың өзгермелі әлеуметтік-экономикалық жағдайларға бейімделуіне көмектесу. Ең бастысы, ерекше қамқорлықты қажет ететін балаларға және қамқорлық-қорғаншылықтағы балаларға ерекше көңіл бөліп, үнемі назарда ұстау.Осы мақсатты іске асыру барысында бар күш-жігерімді салып, аянбай еңбек етіп келемін. Жоспарлы түрде мектеп ішіндегі есепте тұрған әр түрлі санаттағы оқуда қиындық келтіретін балалармен жұмыстанудамын. Олардың денсаулықтарына етене назар аударамын. 

«Мемлекет өз тарапынан ерекше білім беруді қажет ететін тұлғалардың дамуы мен білім алуын, сонымен қатар дамуындағы және әлеуметтік бейімделуіндегі бұзылыстарын түзетуін қамтамасыз ету және ата –аналардың балалардың мүмкіндігі мен ерекшеліктеріне орай қалауы бойынша білім беру мекемесін таңдау құқығы бекітілген». Осыған байланысты оқу жылында   медицина-педагогикалық кеңестің қортындысына сәйкес,педагогикалық кеңестің шешімімен 4 «А»сынып оқушысы Пазылжан Инабат, 4 «Б» сынып оқушысы Иванов Виктор, 5 «Б» сынып оқушысы Воронов Евгений, 5 «Б» сынып оқушысы Плахин Владимир үйден оқыту ұйымдастырылды. Денсаулығына байланысты үйден оқитын  бастауыш  және орта білім беру деңгейі  оқыту тілдеріне қарай №53,  негізгі орта білім беру  оқыту тіліне қарай №55 қосымшалары арқылы жүзеге асырылды. Оқушыларға арнайы сабақ беретін пән мұғалімдері және сабақ кестесі бекітілді.және инклюзивті білім алатын балалар Стрюкова Фаина 9 «Б» сынып, Кульбачный Вадим 11 «Б» сынып Жоспар негізінде оқушылармен 4 бағыт бойынша   жұмыс жүргізілді. Үйден оқитын балалар әр мерекені өз сыныптастарымен бірге өткізеді. Мектебіміздің үйден оқытылатын 4 оқушыға жаңа жыл мерекесі қарсаңында мектеп әкімшілігі мен ұстаздар  тарапынан жаңа жылдық сыйлықтар және спорттық киімдер тарту етілді.

І. Қарым-қатынас дағдылары мен жеке тұлғалық адамгершілік –ерік қасиеттері

ІІ. Сенсорлық даму

ІІІ. Зейін және есте сақтау

ІV. Ойлау және елестеу элементтері         

  •  2021-2022 оқу жылында тамыз–қыркүйек айларында көрсетілген көмек Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тамыз–қыркүйек айлары аралығында мектеп формасы, спорттық киім, мектеп құрал-жабдықтары  көпбалалы, аз қамтылған және жетім, бір ана, бір әке отбасында тәрбиеленіп жатқан  17 оқушыға көмек көрсетілді. 
  •  Жаңа жыл  мерекесі қарсаңында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан, спорттық киім, қыстық сырт киім, қыстық аяқ киім  көпбалалы, аз қамтылған, жетім . бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан  14 оқушыға көмек көрсетілді.
  •  Жаңа жыл  мерекесі қарсаңында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан, спорттық киім, қыстық сырт киім, қыстық аяқ киім  көпбалалы, аз қамтылған, жетім бір ана, бір әкемен, отбасында тәрбиеленіп жатқан  74 оқушыға көмек көрсетілді. 

2021-2022   оқу  жылындағы   оқушыларды   ыстық  тамақпен  қамтамасыз ету   жұмыстарының   жүргізілуі, Жалпыға бірдей білім беру қорынан  көпбалалы отбасынан:  бастауыш сыныптар арасында-42 оқушы,  жоғары сыныптар арасынан -48 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.    

         Аз қамтылған  отбасынан   бастауыш сыныптардан  5 оқушы, жоғары сыныптардан 6 оқушы ыстық тамақпен қамтамасыз етілді.   Бір анамен-14 оқушы  бастауыш сыныптардан,  15 оқушы жоғары сыныптардан, бір әкемен 4 оқушы бастауыш сыныптардан, 7 оқушы жоғары сыныптардан ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. жетім отбасынан 1 оқушы   жоғары сыныптардан ыстық тамақ ішеді. Жалпы ыстық тамақпен қамтылған оқушылар саны 90, мектеп асханасын жалға алушы есебінен 15 оқушы қамтылады. 2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен 31 оқушы қосымша тізімге қосылды. Қазіргі таңда 110 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.

Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 

Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.


  • 2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен тегін ыстық тамаққа оқушы қосымша тізімге қосылмады. Қазіргі таңда 243 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.
  • Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 
  • Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.

          2021 жылдың 28 тамызында № 1 педагогикалық кеңестің шешімімен 2021-2022 оқу жылында жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан тоқсан (90) оқушының тізімі бекітілген. Бұл оқушылардың әлеуметтік жағдайы сынып жетекшілер тарапынан тексеріліп, тұрмыстық жағдайларына қатысты  тексеру  жасалған. 2022 жылдың 22 қаңтардағы № 3 педагогикалық кенестің шешімімен  оқушы қосымша тізімге қосылмады. Қазіргі таңда 90 оқушының тізімі мен құжаттары толығымен жинақталып тұр.

Мектепте  қамқоршылық кеңесте қаралып, бекітілген  төрт аптанын ас мәзірі бар. 

Бастауыш сынып оқушылары күніне 395 теңге, ал жоғары сынып оқушылары 470 теңгелік мәзірмен тамақтанады.

       «Мектепке жол» акциясы аясында көпбалалы, аз қамтылған,  жетім, бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға демеушілер тарапынан 21 оқушыға   көлемінде көмек көрсетілді.
  Акцияның мақсаты: Оқуға қажетті құрал-жабдықтармен қамтылмаған балаларды анықтау, аз қамтамасыз етілген және көпбалалы отбасынан шыққан оқушыларға, жетім балаларға, сондай-ақ оқу жылының басына дайындық уақыты кезінде ата-аналарының қамқорлығынсыз қалған балаларға қолдау көрсету және әлеуметтік себептер бойынша мектепке балалардың келмеуінің алдын алу.

      «Мектепке жол» акциясы аясында әр ай сайын   көпбалалы, аз қамтылған, жетім бір ана, бір әкемен,  отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға демеушілер тарапынан көмек көрсетіліп отырды.

       Наурыз мерекесі қарсаңында «Мектепке жол» акциясы аясында
  демеушілігімен  көпбалалы отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушыларға, аз қамтылған отбасынан шыққан оқушыларға   азық – түлік және мектеп формасы берілді.Сонымен қатар, қарашаның 30 жұлдызында аз қамтылған оқушылардың отбасына мектеп әкімшілігі мен демеушілер тарапынан тұрмыстық жағдайларына тексеру жүргізу арқылы көмек қажет отбасыларды анықтадық. Демеушілер тарапынан  бір отбасыға бір тонна көмірден және бір отбасыға азық-түлікпен көмек көрсетілді.
 Ерекше қамқорлықты қажет ететін балаларға мектеп әкімшілігі және сынып жетекшілер тарапынан көмектер берілді.

       Ақпан-наурыз айларында 5-11- сынып оқушыларының арасында қайырымдылық жәрмеңкесі өткізіліп мектебіміздің аз қамтылған, көпбалалы, патронат отбасында тәрбиеленіп жатқан оқушылардың отбасыларына көмек көрсетілді.

             1 мамыр «Халықаралық бірлік» күні мерекесі қарсаңында, мектебіміздің Қамқоршылық кеңес мүшесі демеушілігімен мектебіміздің екі отбасына көмек көрсетілді

      Ерекше қамқорлықты қажет ететін балалар, қамқорлық-қорғаншылықтағы балалар,аз қамтылған отбасындағы балалар жазғы демалыс лагеріне тартылып, қамтылғалы отыр.

     Оқу-тәрбие үрдісінде қиындықтың алдын алу мақсатында жұмыстанып келемін. Болашақта оқушылардың шынайы өмірде өздерін анықтай алуға, кәсіби бағыты мен қоғамдағы өз орындарын таба білу мүмкіндіктерін қалыптастыруға, жеке тұлғаның белсенді азаматтық ұстанымын қалыптастыруға әлі де жұмыстанамын.

Әлеуметтік педагог:              Окасова Алтын Садыкановна


]]>
admin Tue, 30 Nov 2021 14:20:28 +0600