Психолог бұрышы - І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/ ru Психолог бұрышы - І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО DataLife Engine 1 тоқсан психолог есебі 2025-2026 https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/342-1-zhartyzhyldy-psiholog-eseb-2025-2026.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/342-1-zhartyzhyldy-psiholog-eseb-2025-2026.html admin Mon, 27 Oct 2025 12:42:54 +0600 Әлеуметтік паспорт https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/428-leumettk-pasport.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/428-leumettk-pasport.html ]]> ]]> admin Mon, 01 Sep 2025 21:40:30 +0600 Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/343-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/343-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html Педагог – психолог Э.Алмабек міндеттері;

  • бір жылға жұмыс жоспарын жасайды
  • оқушылармен психопрофилактикалық, диагностикалық, түзету және            
  • консультациялық жұмыстарды, оқушылар бойынша мұғалімдермен     
  • және ата-аналармен консультациялық жұмыстарды жүргізеді;
  • жоспарға сәйкес немесе мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің    
  • сұранысы бойынша оқушылардың зияткерлік, жеке, эмоционалды-
  • еріктік ерекшеліктерін, олардың қызығушылықтары мен   
  • бейімділіктерін зерттейді;
  • мектептегі оқуға психологиялық дайындығының жеткіліксіздігін 
  • ерте анықтау мақсатында балаларды бірінші сыныптарға қабылдауға 
  • қатысады, мұғаліммен бірге оларды мектепте болған алғашқы 
  • күндерінен бастап оқу қызметіне толық қосуды қамтамасыз ету үшін    
  • балалармен жеке жұмыс бағдарламасын әзірлейді;
  • бастауыш мектептен орта буынға ауысу кезінде балаларға    
  • психологиялық тексеру жүргізеді, мұғаліммен бірге жаңа кезеңде   
  • оқуға психологиялық дайындығын ескере отырып, балалармен жеке   
  • жұмыс бағдарламасын жасайды;
  • баланың мінез-құлқы мен дамуын психологиялық талдау мақсатында оның жеке ерекшеліктерін, бейімділіктерін, қабілеттерін барынша толық ашу үшін психологиялық-педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады;
  • баланың психикалық дамуындағы ауытқуларды жоюға бағытталған    
  • түзету-дамыту жұмыстарының бағдарламаларын әзірлейді және   
  • жүзеге асырады; оқу, даму, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау,  
  • ересектермен және құрдастарымен өзара қарым-қатынас, өзін-өзі 
  • тәрбиелеу және т. б. мәселелері бойынша балаларға жеке және 
  • топтық кеңес береді.;
  • педагогикалық кеңестердің, педагог-психологтардың әдістемелік  
  • бірлестіктерінің, жалпымектептік және сыныптық ата-аналар   
  • жиналыстарының жұмысына қатысады, оқушыларға жеке көзқарасты 
  • қамтамасыз етумен байланысты негізгі проблемаларды шешу үшін   
  • педагогикалық кеңес үшін қажетті ақпаратты дайындайды;
  • мектепте қолайлы психологиялық ахуал жасау бойынша жұмыс 
  • жүргізеді, педагогтердің балалармен (ересек - бала) қарым - қатынас 
  • нысандарын жақсартуға және педагогикалық ұжымда (ересек-ересек) 
  • қарым-қатынас нысандарын оңтайландыруға ықпал етеді, мектеп 
  • қызметкерлеріне кәсіби және жеке проблемалардың кең ауқымы  бойынша кеңес береді;
  • барлық жұмыс түрлерін тіркейді және тіркейді, белгіленген нысан     
  • бойынша психологиялық жұмыс нәтижелерін есепке алады;
  • психологиялық жұмыстың қауіпсіз жүргізілуін қамтамасыз етеді;
  • оқушылардың құқықтары мен бостандықтарын сақтайды;
  • өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырып отырады;
  • Психологтың этикалық нормаларын және мектепте, тұрмыста, 
  • қоғамдық орындарда этикалық мінез-құлық нормаларын сақтайды;
  • психолог кабинетін жабдықтармен толықтыруды ұйымдастырады, 
  • есеп беретін жабдықтың сақталуын қамтамасыз етеді;
  • білім беру процесін жүргізу жағдайларын жақсарту және сауықтыру 
  • жөнінде ұсыныстар енгізеді, сондай-ақ білім беру процесін 
  • қамтамасыз етудегі білім алушылар организмінің тіршілік әрекеті мен жұмыс қабілетін төмендететін, мектептегі психологиялық ахуалды және балалардың толыққанды жеке және зияткерлік дамуы үшін қажетті жағдайларды нашарлататын барлық кемшіліктер туралы басшылыққа  жеткізеді.
  • Оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған қызметті жүзеге асырады;
  • Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі Конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі; 
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басын дамытуға кедергі келтіретін факторларды анықтайды және әртүрлі психологиялық көмек көрсету бойынша шаралар қабылдайды (психокоррекциялық, оңалту және консультативтік);
  • Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға нақты психологиялық мәселелерді шешуде көмек көрсетеді; 
  • Әр түрлі бейіндегі және арналуындағы психологиялық диагностика жүргізеді; 
  • Педагогикалық ұжымын, сондай-ақ оқушылардың ата-аналарын немесе оларды алмастыратын тұлғалардың білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелерінде бағдарлау мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық-педагогикалық қорытынды жасайды;
  • Белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;
  • Инклюзивті білім беру қағидасын дамытады;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында киберкультура мен кибергигиенаны дамытады;
  • Оқушылардың жеке және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын

           жоспарлауға және әзірлеуге қатысады, олардың әртүрлі өмірлік

           жағдайларда бағдарлауға және кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде

дайындығын дамытуға ықпал етеді;

  • Білім беру ұйымының қызметкерлеріне білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтердің, оқушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын адамдардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыруға бағытталған психологияны практикалық қолдану мәселелері бойынша кеңес береді; 
  • Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, ата-аналар жиналыстарының, педагогикалық консилиум, сауықтыру, тәрбие және басқа да іс-шаралардың жұмысына қатысады; 
  • Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады; 
  • Буллинг, суицидтің алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Білім беру процесі кезінде оқушылардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді; 
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды;
  • Мектепте   барлық білім беру процессіне субъектілердің қатысуымен "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді, оның ішінде отбасылар балалар;
  • Білім алушылар арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.Қатер тобындағы», сәтсіз және аз қамтылған отбасыларынан шыққан оқушылармен, ата-аналармен жұмыс жүргізеді; Тәртібі нашар балалармен жұмыс жүргізуді жоспарлайды және іске асырады;
  • Сенім жәшігі бойынша жұмыс атқарады. 
  • Психологияның ғылыми негіздерін, әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана отырып,  оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың психологиялық сауаттылғына арналған кәсіби қызметті жүзеге  асырады;                                                                                          
  • Мұғалімдерге, ата-аналарға оқушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту мәселелері бойынша психологиялық кеңес беріп отырады;                                                                                                                                                           
  • Мектепке қабылданған бастауыш сынып оқушыларының мектепке педагогикалық-психологиялық дайындығын   анықтайды; 

Қашықтан білім беру технологиялары бойынша (болған жағдайда)

* қашықтан оқыту жағдайында білім алушылар мен олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін) психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлейді;

* білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдермен) жеке кеңес өткізеді;

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру, жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар мен жас ерекшелік әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихологиясы, психосоматикасы, Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік білім беру және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық консультация беру және психопрофилактика, белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым -  қатынас әдістері, жеке және топтық консультацияның заманауи әдістері, баланың дамуын диагностикалау және түзету, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.                   Таныстым                Э. Алмабек

]]>
Педагог – психолог Э.Алмабек міндеттері;

  • бір жылға жұмыс жоспарын жасайды
  • оқушылармен психопрофилактикалық, диагностикалық, түзету және            
  • консультациялық жұмыстарды, оқушылар бойынша мұғалімдермен     
  • және ата-аналармен консультациялық жұмыстарды жүргізеді;
  • жоспарға сәйкес немесе мұғалімдер мен мектеп әкімшілігінің    
  • сұранысы бойынша оқушылардың зияткерлік, жеке, эмоционалды-
  • еріктік ерекшеліктерін, олардың қызығушылықтары мен   
  • бейімділіктерін зерттейді;
  • мектептегі оқуға психологиялық дайындығының жеткіліксіздігін 
  • ерте анықтау мақсатында балаларды бірінші сыныптарға қабылдауға 
  • қатысады, мұғаліммен бірге оларды мектепте болған алғашқы 
  • күндерінен бастап оқу қызметіне толық қосуды қамтамасыз ету үшін    
  • балалармен жеке жұмыс бағдарламасын әзірлейді;
  • бастауыш мектептен орта буынға ауысу кезінде балаларға    
  • психологиялық тексеру жүргізеді, мұғаліммен бірге жаңа кезеңде   
  • оқуға психологиялық дайындығын ескере отырып, балалармен жеке   
  • жұмыс бағдарламасын жасайды;
  • баланың мінез-құлқы мен дамуын психологиялық талдау мақсатында оның жеке ерекшеліктерін, бейімділіктерін, қабілеттерін барынша толық ашу үшін психологиялық-педагогикалық консилиумдар ұйымдастырады;
  • баланың психикалық дамуындағы ауытқуларды жоюға бағытталған    
  • түзету-дамыту жұмыстарының бағдарламаларын әзірлейді және   
  • жүзеге асырады; оқу, даму, өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтау,  
  • ересектермен және құрдастарымен өзара қарым-қатынас, өзін-өзі 
  • тәрбиелеу және т. б. мәселелері бойынша балаларға жеке және 
  • топтық кеңес береді.;
  • педагогикалық кеңестердің, педагог-психологтардың әдістемелік  
  • бірлестіктерінің, жалпымектептік және сыныптық ата-аналар   
  • жиналыстарының жұмысына қатысады, оқушыларға жеке көзқарасты 
  • қамтамасыз етумен байланысты негізгі проблемаларды шешу үшін   
  • педагогикалық кеңес үшін қажетті ақпаратты дайындайды;
  • мектепте қолайлы психологиялық ахуал жасау бойынша жұмыс 
  • жүргізеді, педагогтердің балалармен (ересек - бала) қарым - қатынас 
  • нысандарын жақсартуға және педагогикалық ұжымда (ересек-ересек) 
  • қарым-қатынас нысандарын оңтайландыруға ықпал етеді, мектеп 
  • қызметкерлеріне кәсіби және жеке проблемалардың кең ауқымы  бойынша кеңес береді;
  • барлық жұмыс түрлерін тіркейді және тіркейді, белгіленген нысан     
  • бойынша психологиялық жұмыс нәтижелерін есепке алады;
  • психологиялық жұмыстың қауіпсіз жүргізілуін қамтамасыз етеді;
  • оқушылардың құқықтары мен бостандықтарын сақтайды;
  • өзінің кәсіби біліктілігін жүйелі түрде арттырып отырады;
  • Психологтың этикалық нормаларын және мектепте, тұрмыста, 
  • қоғамдық орындарда этикалық мінез-құлық нормаларын сақтайды;
  • психолог кабинетін жабдықтармен толықтыруды ұйымдастырады, 
  • есеп беретін жабдықтың сақталуын қамтамасыз етеді;
  • білім беру процесін жүргізу жағдайларын жақсарту және сауықтыру 
  • жөнінде ұсыныстар енгізеді, сондай-ақ білім беру процесін 
  • қамтамасыз етудегі білім алушылар организмінің тіршілік әрекеті мен жұмыс қабілетін төмендететін, мектептегі психологиялық ахуалды және балалардың толыққанды жеке және зияткерлік дамуы үшін қажетті жағдайларды нашарлататын барлық кемшіліктер туралы басшылыққа  жеткізеді.
  • Оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын сақтауға бағытталған қызметті жүзеге асырады;
  • Баланың құқықтарын қорғау жөніндегі Конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі; 
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке басын дамытуға кедергі келтіретін факторларды анықтайды және әртүрлі психологиялық көмек көрсету бойынша шаралар қабылдайды (психокоррекциялық, оңалту және консультативтік);
  • Білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға нақты психологиялық мәселелерді шешуде көмек көрсетеді; 
  • Әр түрлі бейіндегі және арналуындағы психологиялық диагностика жүргізеді; 
  • Педагогикалық ұжымын, сондай-ақ оқушылардың ата-аналарын немесе оларды алмастыратын тұлғалардың білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке және әлеуметтік даму мәселелерінде бағдарлау мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық-педагогикалық қорытынды жасайды;
  • Белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;
  • Инклюзивті білім беру қағидасын дамытады;
  • Білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында киберкультура мен кибергигиенаны дамытады;
  • Оқушылардың жеке және гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын

           жоспарлауға және әзірлеуге қатысады, олардың әртүрлі өмірлік

           жағдайларда бағдарлауға және кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде

дайындығын дамытуға ықпал етеді;

  • Білім беру ұйымының қызметкерлеріне білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагогтердің, оқушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын адамдардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін арттыруға бағытталған психологияны практикалық қолдану мәселелері бойынша кеңес береді; 
  • Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, ата-аналар жиналыстарының, педагогикалық консилиум, сауықтыру, тәрбие және басқа да іс-шаралардың жұмысына қатысады; 
  • Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады; 
  • Буллинг, суицидтің алдын алу жұмыстарын жүргізеді. Білім беру процесі кезінде оқушылардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді; 
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды;
  • Мектепте   барлық білім беру процессіне субъектілердің қатысуымен "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын енгізеді, оның ішінде отбасылар балалар;
  • Білім алушылар арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.Қатер тобындағы», сәтсіз және аз қамтылған отбасыларынан шыққан оқушылармен, ата-аналармен жұмыс жүргізеді; Тәртібі нашар балалармен жұмыс жүргізуді жоспарлайды және іске асырады;
  • Сенім жәшігі бойынша жұмыс атқарады. 
  • Психологияның ғылыми негіздерін, әдіс-тәсілдерін тиімді қолдана отырып,  оқушылардың, мұғалімдердің, ата-аналардың психологиялық сауаттылғына арналған кәсіби қызметті жүзеге  асырады;                                                                                          
  • Мұғалімдерге, ата-аналарға оқушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту мәселелері бойынша психологиялық кеңес беріп отырады;                                                                                                                                                           
  • Мектепке қабылданған бастауыш сынып оқушыларының мектепке педагогикалық-психологиялық дайындығын   анықтайды; 

Қашықтан білім беру технологиялары бойынша (болған жағдайда)

* қашықтан оқыту жағдайында білім алушылар мен олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін) психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлейді;

* білім алушылармен, ата-аналармен (заңды өкілдермен) жеке кеңес өткізеді;

Білуге міндетті: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беру, жеке тұлға психологиясы, дифференциалды балалар мен жас ерекшелік әлеуметтік, медициналық психология, балалар нейропсихологиясы, патопсихологиясы, психосоматикасы, Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар беру, кәсіптік білім беру және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық консультация беру және психопрофилактика, белсенді оқыту, әлеуметтік-психологиялық қарым -  қатынас әдістері, жеке және топтық консультацияның заманауи әдістері, баланың дамуын диагностикалау және түзету, еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.                   Таныстым                Э. Алмабек

]]>
admin Wed, 27 Aug 2025 13:14:50 +0600
748 жоспар 2025-2026 https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/341-748-zhospar-2025-2026.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/341-748-zhospar-2025-2026.html admin Tue, 26 Aug 2025 12:40:55 +0600 506 БҰЙРЫҚ ЖОСПАР 2025-2026 https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/340-506-bjry-zhospar-2025-2026.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/340-506-bjry-zhospar-2025-2026.html admin Tue, 26 Aug 2025 12:39:48 +0600 Психолог жылдық жоспар 2025-2026 https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/339-psiholog-zhyldy-zhospar-2025-2026.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/339-psiholog-zhyldy-zhospar-2025-2026.html admin Tue, 26 Aug 2025 12:38:27 +0600 2024-2025 оқу жылының психолог қызметінің жылдық бойынша жүргізілген жұмыстарының ЕСЕБІ https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/308-2024-2025-ou-zhylyny-psiholog-yzmetn-zhyldy-bojynsha-zhrgzlgen-zhmystaryny-eseb.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/308-2024-2025-ou-zhylyny-psiholog-yzmetn-zhyldy-bojynsha-zhrgzlgen-zhmystaryny-eseb.html admin Mon, 26 May 2025 22:03:54 +0600 Мектеп психологының құқықтары мен міндеттері https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/309-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/309-mektep-psihologyny-ytary-men-mndetter.html admin Mon, 02 Sep 2024 22:06:33 +0600 2024-2025 оқу жылына арналған «Педагог-психолог қызметінің» жылдық жұмыс жоспары https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/307-2024-2025-ou-zhylyna-arnalan-pedagog-psiholog-yzmetn-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/307-2024-2025-ou-zhylyna-arnalan-pedagog-psiholog-yzmetn-zhyldy-zhmys-zhospary.html admin Mon, 02 Sep 2024 22:02:41 +0600 Мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметі https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/248-mektepteg-psihologijaly-pedagogikaly-oldau-yzmet.html https://zhansugirov-enkaz.mektebi.kz/248-mektepteg-psihologijaly-pedagogikaly-oldau-yzmet.html «І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен

және Базаркелді бастауыш мектебімен» КММ

2023-2024  оқу жылындағы мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жылдық жұмысы бойынша анықтама.

    Жыл басында мектеп әкімшілігі,педагог-психолог,арнайы маман және әлмеуттік педагог пен бірлесе ЕББҚ бар оқушылар мен және олардың ата-аналары,отбасымен танысып акт толтырылды. Ата-аналармен бірлесіп сабақ кестелері құрылды. Жұмыс кабинеттері арнайы дидактикалық – әдістемелік құралдармен толтырылды. Оқушыларды толық кітаппен қамту қадағаланды.Ата-аналарға сауалнамалар таратылып сауалнама жауаптары негізінде мектеп психологы мен арнайы маманы ата-аналарға кеңестер берді. ЕББҚ оқушыларының құжаттарының көшірмелері алынды. Коммуникативті төлқұжаттар (1а,1б,1в формалары) толтырылды. Жыл бойы өткізілген іс-шараларға ЕББҚ оқушыларын ата-ана рұқсатымен қатыстырылды.

    ЕББҚ оқушылардың сабаққа деген зейінін мектептің арнайы маманы бақылады. Оқушылардың сабақ үстіндегі бақылау хаттамалары (2а,2б формалары) толтырылды.Оқу жылының басында және аяғында ЕББҚ оқушылардың негізгі пәндер бойынша оқу жетістіктері карталары толтырылды (3 форма). Жыл бойы ЕББҚ оқушылар психолог пен арнайы маманның бақылауында болды. Мектеп психологы ЕББҚ оқушыларының ата-аналарымен әр түрлі тақырыптарда тренингтар жүргізді және оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізді.Арнайы маман сөйлеу тілін дамыту,қарапайым математикалық түсінігін қалыптастыру,айналамен танысу,қолдың ұсақ және ірі моторикасын дамыту,ойын әрекетіне  белсенділігін қалыптастыру бойынша жұмыстары жүргізілді. Сөйлеу картасы,психологиялық бақылау хаттамалары толтырылды. Жыл соңында жоспар бойынша атқарылған іс шаралар және өтілген сабақтар бойынша анықтамалар,жылдық есептер және пәндер бойынша аналитикалық есептер өткізілді.



]]>
«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен

және Базаркелді бастауыш мектебімен» КММ

2023-2024  оқу жылындағы мектептегі психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің жылдық жұмысы бойынша анықтама.

    Жыл басында мектеп әкімшілігі,педагог-психолог,арнайы маман және әлмеуттік педагог пен бірлесе ЕББҚ бар оқушылар мен және олардың ата-аналары,отбасымен танысып акт толтырылды. Ата-аналармен бірлесіп сабақ кестелері құрылды. Жұмыс кабинеттері арнайы дидактикалық – әдістемелік құралдармен толтырылды. Оқушыларды толық кітаппен қамту қадағаланды.Ата-аналарға сауалнамалар таратылып сауалнама жауаптары негізінде мектеп психологы мен арнайы маманы ата-аналарға кеңестер берді. ЕББҚ оқушыларының құжаттарының көшірмелері алынды. Коммуникативті төлқұжаттар (1а,1б,1в формалары) толтырылды. Жыл бойы өткізілген іс-шараларға ЕББҚ оқушыларын ата-ана рұқсатымен қатыстырылды.

    ЕББҚ оқушылардың сабаққа деген зейінін мектептің арнайы маманы бақылады. Оқушылардың сабақ үстіндегі бақылау хаттамалары (2а,2б формалары) толтырылды.Оқу жылының басында және аяғында ЕББҚ оқушылардың негізгі пәндер бойынша оқу жетістіктері карталары толтырылды (3 форма). Жыл бойы ЕББҚ оқушылар психолог пен арнайы маманның бақылауында болды. Мектеп психологы ЕББҚ оқушыларының ата-аналарымен әр түрлі тақырыптарда тренингтар жүргізді және оқушылармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізді.Арнайы маман сөйлеу тілін дамыту,қарапайым математикалық түсінігін қалыптастыру,айналамен танысу,қолдың ұсақ және ірі моторикасын дамыту,ойын әрекетіне  белсенділігін қалыптастыру бойынша жұмыстары жүргізілді. Сөйлеу картасы,психологиялық бақылау хаттамалары толтырылды. Жыл соңында жоспар бойынша атқарылған іс шаралар және өтілген сабақтар бойынша анықтамалар,жылдық есептер және пәндер бойынша аналитикалық есептер өткізілді.



]]>
admin Mon, 27 May 2024 16:42:21 +0600