Әдістемелік жылдық есеп 2021-2022 » І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО
Алматы облысы білім басқармасының
"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
26
июль
2022

Әдістемелік жылдық есеп 2021-2022

«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі

шағын орталығымен және Базаргелді бастауыш мектебімен» КММ

2021-2022 оқу жылындағы

жүргізілген әдістемелік жұмысының есебі.

Мектептің өзекті мәселесі:

«Білім мазмұнын жаңарту жағдайында жеке тұлғаның функционалдыдық сауаттылығын қалыптастыра отырып, білім сапасын көтеру».

МАҚСАТЫ:

Білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту.

  • Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіру;
  • Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесін қалыптастыру;
  • Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту ;
  • Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және функцияналдыдық сауаттылығын дамуын қамтамасыз ету.
  • Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту.


Мақсатты жүзеге асыру үшін мектептің алдында тұрған міндеттері:


  • Білім беру тәрбие үрдісіне инновациялық жаңа технологияларды енгізу арқылы шәкірттердің шығармашылық қабілетін дамыту, білімді өздігінен алу білу дағдысын қалыптастыру.
  • Оқытуды ғылыми ізденіс жұмыстарымен байланыстыру,зерттеу дағдыларын қалыптастыру, оқушылардың ғылыми-шығармашылық орталықтарының жұмысының мазмүнын жүйелеу.
  • Ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарын білетін, түсінетін, адамгершілігі мол ұрпақ қалыптастыру.
 
 
 


  • Үштілде оқыту үдерісін енгізу және дамытуға байланысты кешенді іс-шараларды ұйымдастыру жұмыстарын жетілдіру.
  • Оқытудың мазмұны мен пішінін өзгертуде педагог мамандардың кәсіби өздік білімдерін көтеру мақсатында әдістемелік қызметтің, пән бірлестіктерінің жұмыс белсенділігін арттыру, кәсіби педагогикалық шеберлікпен шығармашылықты дамытуға бағытталған педагогтардың біліктілігін көтеру жұмыстарын жалғастыру;
 






  • Инновациялық технологияларды меңгеруге, жаңартылған оқу бағдарламаларын (ұйымдастыру,ғылыми- әдістемелік, материалдық-техникалық ,нормативтік)жүзеге асыруға жағдай туғызу;

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:

  • Білім беруді басқарудың одан әрі даму негізінде қазақстандық білім беру моделінің нормативтік, құқықтық базасын жетілдіріледі;
  • Әр түрлі деңгейдегі оқыту технологиясы негізінде мұғалімнің шығармашылық қызметінің тәжірибесі қалыптастырылады;
  • Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамасыз ету, педагогикалық білім беруді жаңғырту жүзеге асырылады ;
  • Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және функционалдыдық сауаттылығы дамуы қамтамасыз етіледі.
  • Ғылымның зияткерлік әлеуетін нығайту беріледі.

                      Мектеп ғылыми-әдістемелік жұмысының тақырыбы:

«Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз кәсіби дамуына жетекшілік ету арқылы оқыту мен оқу үдерісін дамыту»

Мақсаты:

  • Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру;
  • Шығармашылық топтардың жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту.
  • Жеке тұлғаны зертханалық, ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу
  • Үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру
  • Мұғалімдердің оқытудың цифрлық түрін қолдану үлесін арттыру
  • Мектептің инновациялық жоба жұмысын қолға алу


Міндеттері:


 
  • жоғары оқу орындарымен тығыз байланыс жасай отырып, оқушылардың зерттеу-ізденушілік бағытындағы жұмыстарын дамыту;
  • пәндік олимпиадаға, ғылыми жобаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру;
  • мұғалімдердің шығармашылық кезеңдер жоспары бойынша жұмыстарының жүйелі жүргізілуін, өз іс-тәжірибесін өзіндік жұмыстары(авторлық бағдарлама, жинақтар, әдістемелер) арқылы жинақтап, қорытындылауын қолға алу
  • мұғалімдердің шығармашылық тақырыбы бойынша жұмыстарын жаңартылған білім беру мазмұнын енгізу бағытында жүргізіп, жаңа форматтағы тапсырмалар жинағын дайындауға көңіл қою
  • күнделікті білім беру үрдісінде әлеуметтік желілерді, бұлтты сервистердіQR-кодтау технологиясын тиімді қолдану;
  • әр бірлестікте инновациялық жобалармен жұмысты енгізуді қолға алу
  • жаңа технологияларды тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыру

Күтілетін нәтижелер:

  • білім беру ортасының қоғамның ағымдағы сұранысына бейімделуі;
  • оқыту сапасының артуы, мұғалімнің өз пәні саласында білімнің жинақталуы, оқытудың қазіргі әдістерін меңгеруі мен педагогикалық процесті компьютерлік технология көмегімен ұйымдастыруы;
  • дарынды оқушылармен жұмыс нәтижесінде олимпиада, ғылыми жоба, түрлі байқаулар жеңімпаздарының санының артуы
  • - Мектеп мұғалімдерінің тәжірбие алмасуын ұйымдастыру;

    -  Пәндерді оқытуда озық тезнологияларды қолдану;

    - Тәжірбие алмасу үшін тренерлік шағын топтар құру:

    - Озық педагогикалық тәжірибелерді тарату жұмыстарын жүргізу

    -Мұғалімдердің өзіндік білім көтеру тақырыптары бойынша жұмысты жандандыру

    Әдістемелік қызмет көрсетудің негізгі буыны әдістемелік бірлестіктер болып табылады. 

         Мектепте бірнеше әдістемелік бірлестіктер құрылған:

    1.Қазақ тілі мен әдебиеті пәні  бірлестігі – Калабаева А.Е

    2.Орыс тілі мен әдебиеті және тарих пәні  бірлестігі-Игибаева Ж.Ж

    3.Ағылшын тілі пәні бірлестігі – Кардаш.М.В

    4.Жаратылыстану,өзін-өзі тану  пәні    бірлестігі -  Нокабаева А.И

    5.Бастауыш сынып бірлестігі-  Куанышпаева А.С

     6.Математика,физика,информатика пәндерінің бірлестігі – Коскараев Б.Г

      7.Көркем еңбек, музыка, дене тәрбиесі пәндерінің бірлестігі – Сары Е.Е

      8. Базаркелді бастауыш мектебінің пәндерінің бірлестігі-Халитова Ф.Н


          Әдістемелік бірлестіктер жұмыстарының негізгі мақсаты – ЖББМ бағдарламасы арқылы оқушылардың оқу процессіндегі әдіс-тәсілдерді түрлендіріп, жетілдіру. Оқушылардың жеке тұлға ретінде дамуына, жағдай жасап, мұғалімдердің, оқушылардың, ата-аналарыдың өзара ынтымақтасуына негізделген.

         Әр пән бірлестігі мектептің тақырыбымен тығыз байланысқан белгілі әдістемелік тақырып бойынша жұмыс жүргізілді. Мысалы:

    Қазақ тілі мен әдеюиет бірлестігінің тақырыбы«Оқытудың жаңа инновациялық өзгерістерін енгізу»

    Ағылшын тілі бірлестігінің тақырыбы:«Актуальные вопросы преподавания английского языка в школе. Совершенствование программ обновлённого содержания »

    Математика , физика , информатика бірлестігінің тақырыбы «Педагогикалық құзыреттілік және кәсіби шеберлік – 

    білім сапасын қамтамасыз етудің шешуші факторы

    Бастауыш сынып бірлестігінің тақырыбы: Жаңартылған білім бағдарламасы аясында білім сапасын арттыру мен жан-жақты көзқарасы қалыптасқан жеке тұлғаны тәрбиелеу

    Базаркелді бастауыш мектебінің бірлестігінің тақырыбы: Білім    берудің  жаңартылған   мазмұнын  игерудегі  оқу  үрдісін   ұйымдастырудың  замануи  тәсілдері

    ПРОБЛЕМА МОформирование научных знаний и убеждений в становлении ответственности отношений к окружающей среде. Активизация познавательной деятельности на уроках  химии, биологии, географии путем применения новых педагогических технологий»

    Тема МО«Актуальные вопросы преподавания русского  языка в школе. Совершенствование программ обновлённого содержания »

        Пән бірлестіктерінде мұғалімдердің аттестаттауға әзірлігі, курстан өтуі, әр тоқсанда білім сапасы, жарты жылдық қорытындысы бойыншы жетістіктер мен кемшіліктері қаралып, қорытындысы шығарылады. Әр пән бірлестіктеріндегі тәлімгерлердің жас мамандармен жүргізілген жұмыстары, озық іс-тәжірибелерді тарату мақсатында аудандық семинар ұйымдастырылды.

         Мұғалімдердің өз білімін жетілдіру ЖББМ бойынша жұмыстары, пән кабинеттерінің жабдықталуы барысы туралы қаралды. Жүргізілген жұмыстардың қорытындысы бойынша дөңгелек үстел өткізіліп, әр пән бірлестігінің есебі тыңдалды. Оқу жылындағы жүргізілген жұмыстар бойынша жетістіктер мен бірге кемшіліктер де анықталып, алдағы оқу жылының міндеттері белгіленді.

         Бірлестіктері бойынша пән мұғалімдерінің қызметі 8 өлшем бойынша, 10 баллдық жүйемен бағаланып, 2021-2022 оқу жылындығы жұмыстарының рейтингі жасалды. Мынадай бағалау алдағы уақытта мұғалімдердің белсенді жұмыс істеуіне әсер ететіні сөзсіз.

    Әдістемелік іс-шараларды жүзеге асыру мақсытында мектепте әдістемелік кеңес құрылған, оған әкімшілік   мүшелері: мектеп директоры Сагидуллаева Р.С, ОТІЖ орынбасары Зауренбекова Г.Б., әдіскерлер Сарсенова К.К.   ПБ жетекшілері енген. 

    Мұғалім – ғасыр көшін бастаушы болып табылады.

    «Өмір бойы білім алу» әрбір қазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс»демекші, еліміздің білім беру жүйесіндегі реформалар, өзгерістер мен жаңалықтар мұғалімнің өткені мен бүгіні, келешегі мен болашақ жайлы ойланып, жаңа идеялармен жұмыс жасауға негіз болады.Осыған орай, мектеп бойынша жаңартылған білім мазмұны бойынша курстан өткен мұғалімдер саны – 29, Қысқа мерзімді 80 сағат көлемінде курста – 12, Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер саны – 9,Мектеп тренерлігінен өткен мұғалімдер саны – 2, Робототехника негіздері курсынан өткен мұғалімдер саны - жоқ,«Биология», «Физика», «Информатика» және «Химия» пәндері бойынша тілдік деңгейін көтеру курсынан өткен мұғалімдер саны – 1,«Тәжірибедегі рефлексия» курсынан өткен мұғалімдер саны – 12,«Мұғалім тәжірибесіндегі зерттеу» бойынша курстан өткен мұғалімдер туралы мәлімет – 1. Осы көрсеткіштерге қарағанда мектептің педкадрларының кәсіби деңгейлері орташа.Педагогтердің цифрлық құзырлығын дамыту курстарға  49. Мұғалімдердің алдын – ала дайындау және ұйымдастыру шаралары жүргізілмесе, программалық қамтамасыз етілмесе оқушылардың білімі жоғарламайды. 2021-2022 оқу жылында қашықтықтан оқыту кезеңінде мұғалімдердің компьютерлік құрылғыларды, АКТ қолдану қажеттілігі дәстүрлі оқытудан қарағанда көбірек талап етілді және туындады. Қажеттіліктерді жою мақсатында 44 мұғалім ( 44 % ) Elab Asia академиясының ұйымдастыруымен Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы мақұлдаған қашықтықтан оқыту аясында жалпы білім беретін, мұғалімдерінің біліктілігін арттыру бойынша « АКТ қолдану құзіреттіліктері » курсын тәмамдады.

    Дегенмен, курстан өткен мұғалімдер өз игерген білімін өзге де мұғалімдермен бөлісу жұмыстары бірізділікке қойылмаған. Ақпараттарды қолдану, бөлісу, тәжірибе алмасу жұмыстары нақты жоспар құруды қажет етеді. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру перспективалық жоспарға сәйкес жүргізілгенімен, курстан кейінгі тәжірибе алмасу жұмыстары жүйелікті талап етеді.


     


     

    Мектеп ұжымының сапалық құрамы -сапалы білімнің кепілі.Қазақстанда орта білім беру мазмұнын жаңарту шеңберіндегі білім беру үдерісінің құрылымы мен мазмұнына елеулі өзгерістер енгізілуде. Мемлекетіміздің білім беру үдерісіне енген жаңартылған білім беру бағдарламасы заман талабына сай келешек ұрпақтың сұранысын қанағаттандыратын құзыреттілікке және сапаға бағытталған тың бағдарлама. Жаһандану заманында жас ұрпақтың жаңаша ойлау қабілеті мен белсенділігін арттыру, білімге деген құштарлығын ояту, өмірде оны қолдана білуге бағыттау – ұстаздың басты міндеті болуымен қатар, оларға жүктелер жауапкершілік жүгін де еселейді. Өйткені, сапалы білім мен кәсіби білікті мамансыз бәсекеге қабілетті өскелең ұрпақты тәрбиелеу мүмкін емес.

    Жас ұрпақтың саналы да сапалы білім алуының бірден бір шарты мұғалімнің ізденімпаз болуы.Қазіргі замандағы мұғалімнің міндеті ғылым мен техниканың қарқынды дамып келе жатқан заманда өмір сүруге икемді, қоғам пайдасына қарай өзін — өзі толық жүзеге асыруға дайын білімді, шығармашылыққа бейім, құзіретті және бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру. Бұл міндетті тек кәсіби білімі жетік, құзіретті, бәсекеге қабілетті ұстаздар ғана атқара алады.

    Олай болса, мектептің сапалық құрамы сабақ беретін ұстаздардың кәсіби дәрежесінен құрастырылады . 2019-2020 оқу жылында оқу үрдісін 41 мұғалім жүзеге асырса, оның ішінде магистр дәрежесі-жоқ, жоғары білімдісі-36, арнаулы орта-5 болса, 2020-2021 оқу жылында оқу үрдісін 43 ұстаз жүзеге асырып, оның 38-сы арнаулы орта – 5, 2019-2020 оқу жылында


     
  • педагог –зерттеуші -1, педагог- сарапшы-3, модератор-4, 2020-2021 оқу жылында педагог- шебер-1, жылында педагог – зерттеуші –1, педагог- сарапшы-12, модератор-10 болды.2021-2022оқу жылында педагог-шебер-1, педагог – зерттеуші –3, педагог- сарапшы-15, модератор-10 болды



    3


    2,5


    2


    1,5


    1

    мастер

    зерттеуші сарапшы

    0,5                                                                                                                                                                                                         сарапшы

    0                                                                                                                                                                                                        модератор

    2018-2019

    2019-2020

    2020-2021

     
      

    Мониторингте көрсеткендей педагогтарымыздың кәсіби дәрежесінің едәуір өскендігі байқалады. 2018-2019 оқу жылымен салыстырғандай 1 шеберге,2 зерттеушіге,10 сарапшыға,6 модераторға артқан.

    Білім беру саласында қордаланған мәселенің бірі кадр тапшылығы. Мемлекет басшысының Жолдауында қала мен ауыл мектептері арасындағы орта білімнің сапасы алшақтап бара жатқанын атап өтті. Оған себеп – ауылдық жерлерде білікті педагог кадрлардың тапшылығы. Мектебімізде орыс тілінде оқытатын бастауыш сынып мұғалімі, орыс тілінде оқытатын математика, орыс тілі пән мұғалімдеріне деген сұраныс туып отыр. Осыған байланысты ЖОО-мен байланыс орнатылып кадрлар тапшылығын шешуге тырысқанымызбен, болашақ мамандардың ауылға деген қызығушылықтары төмен болып тұр. Біз осы мәселені педагогикалық ұжымның ішіндегі жас кадрларды қажеттілік туындаған пәндерге қайта оқыту

    арқылы мәселе түйінін шешудеміз.

    Мұғалім шығармашылығының жемісі - дарынды балаларының жеңісі. Дарынды балаларды дамыту өзекті мәселе болып келеді. Лидерлік, тұлғалық, даралық қабілеті бар оқушылардың шығармашылық потенциалының кең ашылуына жағдай жасау негіздемелері дарынды оқушылармен жұмысты жүйелі ұйымдастыруды жолға қою мақсатында жасалынды.


     

    2021-2022 оқу жылында мынадай іс шаралар өткізілді


    • Оқушы арасында сауалнама жүргізілді.Зерттеу жұмыстарының тақырыптары жетекшілерімен айқындалды.

    • Әдістемелік жиналыс болды. Талқыланған тақырып « Ғылыми жоба дегеніміз не оны қалай іске асырамыз?»
    • Ғылыми әдебиет пайдалану.Таңдалған тақырып аясында мағлұмат алу.
    • Пән бойынша мектептік, аудандық олимпиадаға дайындық.
    • Пән бойынша мектеп олимпиадасын өткізу.
    • «Ақбота «республикалық интеллектуалдық марафонына қатысты.
    • Дарын республикалық олимпиадасына қатысты.
    • Республикалық онлайн олимпиадасына атап айтқанда КИО ға қатысты.
    • Халықаралық олимпиада «Кенгуру» өткізілді.

    •  Халықаралық олимпиада «Тарих ата» өткізілді.



  •  

    «І.Жансүгіров атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ Оқушылардың жетістіктері туралы мәлімет 2021-2022 оқу жылы


    Аты-жөні

    сыныб ы

    оқыту тілі

    жетістіктері

    қай уақытта алған?

    1

     Ережепова Инкар

    орысша

    «Тарих Ата» III -дәрежелі диплом  5-9сынып оқушылары арасында республикалық қашықтық олимпиадасының қорытынды турының жүлдегері

    2021-2022.18-19.05.№ТAQT-2022-D-III-11640

    2

    Китиязова Камила

    орысша

    «Тарих Ата» III -дәрежелі диплом  5-9сынып оқушылары арасында республикалық қашықтық олимпиадасының қорытынды турының жүлдегері

    2021-2022.18-19.05.№ТAQT-2022-D-III-11559

    (3

    Мұстафа Нұрай

    қазақша

    Дүниетану,жаратылыстану,география, тарих пәндерінен 2-11сынып оқушыларыарасында өткен республикалық ALTYN URPAQ зияткерлік олимпиадасының I-орын жеңімпазы болғаны үшін марапатталады.

    26.03.2022

    №121944

    4

    Касабекова Каусар

    қазақша

    Дүниетану,жаратылыстану,география, тарих пәндерінен 2-11сынып оқушыларыарасында өткен республикалық ALTYN URPAQ зияткерлік олимпиадасының II-орын жеңімпазы болғаны үшін марапатталады.

    26.03.2022

    №134373

    5

    Бекежанов Рамазан 

    орысша

    Дүниетану,жаратылыстану,география, тарих пәндерінен 2-11сынып оқушыларыарасында өткен республикалық ALTYN URPAQ зияткерлік олимпиадасының II-орын жеңімпазы болғаны үшін марапатталады.

    26.03.2022

    №120995

    6

    Даулетқазы Батырхан

    қазақша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    08.12.2021№B0014485

    7

    Бекежанұлы Әмір

    қазақша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    07.12.2021№B0014367

    8

    Воробьев Артем

    орысша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    07.12.2021№B0014466


    9

    Морозов Макар

    орысша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    07.12.2021№B0014836

    10

    Янин Макар

    орысша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    07.12.2021№B0014446

    11

    Сәрсенбай Нұрлыбек

    қазақша

    Ubtest.kz сайты математика пәнінен оқушылар арасында өткізген олимпиадасына белсенді қатысып, I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    15.12.2021№B0015013

    12

    Саин Адия

    қазақша

    www.Ebilim.kz     республикалық «Үздік бастауыш сынып оқушысы» I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    23.09.2021ж 

    13

    Воробьев Артем

    орысша

    «Дарын Азия» интелектуалдық центр III -дәрежелі дипломмен халықаралық «Русский медвежонок» конкурсында қатысқаны үшін марапатталды. 

    2021-22

    14

    Көбеген Надия

    қазақша

    Побидитель v республиканского чтецов,посвещенного творчеству А.С Пушкина «Читаем Пушкина всем миром» диплом I-степени

    2021№05-226

    15

    Нурбекқызы Ажар

    қазақша

    Побидитель v республиканского чтецов,посвещенного творчеству А.С Пушкина «Читаем Пушкина всем миром» диплом I-степени

    2021№05-229

    16

    Кайсарова Снежанна

    орысша

    Орыс тілі пәні бойынша  VIII  халықаралық олимпиадасына 03.01.22-15.03.22ж аралығында өткен олимпиадада I-дәрежелі дипломмен марапатталады

    №0608.2022ж

    17

    Рамазан Дастан

    қазақша

    ҚР 30ж орай


    18

    Муратханова Аружан 


    10Б

    орысша

    «British Bulldog» халықаралық байқауында

    ІІ дәрежелі дипломмен  марапатталады

    2021

    19

    Кардаш Анастасия

    10Б

    орысша

    «British Bulldog» халықаралық байқауында

    ІІІ дәрежелі дипломмен  марапатталады

    2021

    20

    Серік Нұрдаулет

    қазақша

    «Ustaz tilegi»  ғылыми- әдістемелік орталығы ұйымдастырған оқушылар арасындағы онлайн «Блиц-турнирге» ІІІ дәрежелі дипломмен марапатталады 

    № Т - 0500819

    21

    1.   Даулетқазы Алима 


    қазақша

    «BRITISH BULLDOG» Халықаралық байқауының «Ағылшын тілі» пәні бойынша  ІІ дәрежелі дипломмен марапатталады

    2021

    22

    Касабекова Каусар

    қазақша

    «BRITISH BULLDOG» Халықаралық байқауының «Ағылшын тілі» пәні бойынша  ІІ дәрежелі дипломмен марапатталады

    2021

    23

    Бауыржанқызы Гаухар

    орысша

    VIII республикалық «Сағынады Мұқаңдысыздап жүрек атты мәнерлеп оқу онлайн байқауында II     -дәрежелі дипломмен марапатталады

    №064.2022ж

    24

    Денешынықтыру 

    7-8с

    қазақша

    Қапшағай қаласында волейболдан 2007-2008 ж ұлдар арасында өткен     облыстық жарыста 5 ші орын алдық 

    . 20-25.10.21

    25

    Денешынықтыру

    7-8 сынып

    қазақша

    күндері аралығында 7-8 сынып ұлдар арасында Қарасай ауданында «Ұлттық мектеп лигасы » аясында «Шұбар доп» облыстық жарысында жүлделі 2 ші орын алып кубок ,медаль және ІІ дәрежелі дипломдармен марапатталдық.


    16.05-18.05.2022ж


Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2020-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының "Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru