Педагог-дефектологтың 2021-2022 оқу жылында жүргізген жұмыстарының ЕСЕБІ. » І.Жансүгіров атындағы орта мектепө МДШО
Алматы облысы білім басқармасының
"Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің
"І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-дефектологтың 2021-2022 оқу жылында жүргізген жұмыстарының ЕСЕБІ.
15
июнь
2022

Педагог-дефектологтың 2021-2022 оқу жылында жүргізген жұмыстарының ЕСЕБІ.

«Алматы облысы білім басқармасының
 Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»
 «І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен және Базаркелді бастауыш мектебімен»КММ-сі






 
 
  Педагог-дефектологтың  
2021-2022 оқу жылында жүргізген жұмыстарының

ЕСЕБІ.















2021-2022 оқу жылы



       Мектептегі дефектологиялық қызметтің негізгі мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу, түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім беру. Міндеті: Дамуында ауытқушылығы бар  балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне  байланысты қолдану.Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету.Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру.

      Мектептегі дефектолог жұмысының негізгі бағыттары: диагностика, коррекция және дамыту, ағарту және кеңес, алдын-алу жұмыстары бойынша жүргізіледі. Қыркүйек   айында 1-ші сынып оқушыларының мектепке дайындығын анықтау және 5-ші сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау мақсатында жұмыстар жүргізілді.

 Әр сыныптың сабақтарына жекелей қатысып оқу үлгерімі жағынан,тіл кемістігі жағынан, оқушылардың жалпы психологиялық ахуалы қадағаланды. Жалпы жылдық,айлық,апталық жоспарлар құрылды. Дефектолог жұмысының цыклограммасы жасалды. Осы жүргізілген зерттеулер қортындысы әр сыныптың ата аналар жиналысында талқыланды. 5а 5б сынып оқушыларының 10-11 жастағы балалардың жеткіншектік даму кезеңіне түскенін ескеру, қарым қатынастың дамуындағы психологиялық даму деңгейінің жоғарлауы, оқушылардың пәндік бейімделуіне назар аударып жағдай жасау , орта буынға бейімделуі, жаңа мұғалімдерге бейімделуін анықтау мақсатында психологпен бірлескен жұмыстар жүргізілді.

Жұмыстың негізгі бағыттары: 

Диагностикалық бағыт. Мақсаты: Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму динамикасын зерттеу. 

Түзету және дамыту бағыты. Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.

Ағартушылық,әдістемелік бағыт.Мақсаты:Бала дамуының даму ерекшеліктері ,түзету-дамыту жұмысы бойынша ағарту.

Психологиялық консультация,  кеңес жүргізу бағыты.Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек көрсету.







Қыркүйек айында

  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму ерекшеліктері туралы диагностикалық  іс-құжаттарын жинақтады.
    • Мектепте мүмкіндігі шектеулі 4 оқушы бар: 
    • 4А Пазылжан. И
    • 4Б Иванов. В
    • 5Б Плахин. В
    • 4Б Воронов.В
    • Оқушылардың ата-аналарының құжаттары,оқушылардың құжаттары жинақталды. Сынып жетекшілерімен танысты.
  • Мүмкіндігі шектеулі,үйде оқитын 3 оқушың әр қайсысының үйне барып психологиялық жай күйін қарап,мінезедеме толтырды.
  • Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинады.
  • Бастауыш сынып оқушыларымен зейінін дамыту мақсатында    «Дүкенге саяхат»  жаттығуларын жасады.


  • Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықтады, жылдық,кешенді жоспар құрды, сабақ кестесін құрды .

Ø Дамуында кемістігі бар оқушылардың  ата-аналарына кеңес берді.

Ø Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес берді.

  • Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес берді.


Қазан айында

  • Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықталды.
  • Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстарын жүргізілуде.
  • Бастауыш сынып оқушыларымен «Жемістер»  жаттығуын жасалды.
  • Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірленді.


  • Оқушылар сабақ барысында бақыланды;


  • Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізілді;








Қараша айында

  • Кемістігі анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақталды;
  • сынып оқушыларының сөйлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуы қадағаланды .


  • «Жыл мезгілдерін анықтау» жаттығуы бастауыш сынып оқушыларымен өткізілді.
  • Мұғалімдердің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. қатысып тәжірибе жинақталды.
  • Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына дефектолог маманын кеңес берілді.


Желтоқсан айында

  • Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу.


  • Оқушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарын өткізу.
    • «Құрастыру ойыны» жаттығу.


  • Біліктілікті арттыру курстарына, семинарларға және т.б. қатысу.
  • Жеке  кеңес беру;

Ø     Дамуында кемістігі бар оқушылардың  ата-аналарына кеңес беру;

  • Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру;

















       Мектептегі дефектологиялық қызметтің мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу, түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім беру. Міндеті: Дамуында ауытқушылығы бар  балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне  байланысты қолдану.Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету.Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру.

      Мектептегі дефектолог жұмысының негізгі бағыттары: диагностика, коррекция және дамыту, ағарту және кеңес, алдын-алу жұмыстары бойынша жүргізіледі. 


Қаңтар айында 

  • Көру ,есту, сөйлеу қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық көмек көрсетілді.


  • Бастауыш сынып оқушылары мен «Оқушының есте сақтауын тексеру» жаттығуы жүргізілді.





7-8 ші сыныптарға "Біз өмірді қолдаймыз!" 

                                  тақырыбында баяндама оқылды!





  • Әр бір баланың психикалық даму ерекшеліктері мен білім, білік машық қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында диагностикалық тексеруден өткізілді.


Ø Әр сыныптың сабақтарына жекелей қатысып оқу үлгерімі жағынан,тіл кемістігі жағынан, оқушылардың жалпы психологиялық ахуалы қадағаланды. 

Ø Жалпы жылдық,айлық,апталық жоспарлар бойынша жұмыстар атқарылды. Дефектолог жұмысының цыклограммасы жасалды. 

Ø Осы жүргізілген зерттеулер қортындысы әр сыныптың ата аналар жиналысында талқыланды.

Ø 5а 5б сынып оқушыларының 10-11 жастағы балалардың жеткіншектік даму кезеңіне түскенін ескеру, қарым қатынастың дамуындағы психологиялық даму деңгейінің жоғарлауы, оқушылардың пәндік бейімделуіне назар аударып жағдай жасау , орта буынға бейімделуі, жаңа мұғалімдерге бейімделуін анықтау мақсатында психологпен бірлескен жұмыстар жүргізілді.




Ақпан айында 

  • Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақыланды. 
  • Жеке  кеңес беру. Әр ата-ананың жекелей сұрақтарын кеңес беру.  
  • 3 А сынып оқушыларымен Наурыз-Көктем тақырыбында сыныптан тыс сабақ өткізілді.



  • Баланың мәселелерін кешенді түрде зерттеу қажеттіліктерін командалық   бағалау арқылы анықталды.
  • Бастауыш сынып оқушыларымен «Кел бірігейік» жаттығуы жасалды.


  • Педагог-дефектолог өз білімін көтеру. Іздену.Ашық сабақтарға қатысып біліктілігін жетілдірді.

Ø Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізілді;





Наурыз айында 

  • Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақыланды.
  • Бала дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып , жеке дамыту бағдарламасын жүргізілді.

9-10 сынып оқушыларымен  «Сиқырлы музыка»  жаттығуы жасалды.


Бастауыш сынып мұғалімдерімен байланыс орнатылып.Кеңес берілді.







Сәуір айында 

  • Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізілді.
  • Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңестер берілді. 
  • Бастауыш сынып оқушыларымен «Сыйқырлы саусақтар » жаттығуы жасалды.
  • Педагогтармен,психологпен,мектеп медбикесімен тіл кемістігі бар балаларға ортақ көмек көрсететілді
  • Ата-аналарға психологпен бірлесіп кеңес берілді. 
  • Мұғалімдерге психологпен бірлесіп кеңес берілді.


Мамыр айында

  • Даму динамикасын және жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында бастауыш сынып оқушылары диагностикалық тексеруден өткізілді.
  • Жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау арқылы балаларға көмек көрсетілді.  

Ø Ерекше білім қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану игерілді.

  • Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу; 
  • Баяндама оқу, түсінік жұмыстарын жүргізу;









Педагог-дефектолог: Адыбаева.С


Мекен жайымыз
Еңбекшіқазақ ауданы, көшесі, үй

©2020-2022, Ресми сайт Алматы облысы білім басқармасының "Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі" мемлекеттік мекемесінің "І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru