1 тоқсан ДТЖЖО анықтама
2025-2026 оқу жылы бойынша Адал Азамат «Біртұтас тәрбие бағдарламасы» бойынша атқарылатын іс-шара жоспарының анықтамалары
«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен және Базаркелді бастауыш мектебімен»коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Өткізілген іс – шаралар бойынша тұжырымдама.
ТҰЖЫРЫМДАМА
«Мектеп – мейірім мекені» атты тәрбиелік шарасы
Мақсаты:
Оқушыларға мектептің тек білім ордасы ғана емес, сонымен қатар адамгершілікке, ізгілікке, мейірімге баулитын орта екенін ұғындыру. Олардың бойында қамқорлық, құрмет, достық, жанашырлық сынды адами қасиеттерді қалыптастыру және мектеп ұжымындағы жылы қарым-қатынасты нығайту.
Міндеттері:
- Мектептегі адамгершілік құндылықтарды насихаттау;
- Оқушылардың бір-біріне және ұстаздарға деген сыйластық сезімін арттыру;
- Мейірімділік, достық, жанашырлық туралы түсініктерін кеңейту;
- Шара барысында оқушылардың шығармашылығын, белсенділігін дамыту.
Шара барысы:
Шара мектептің алдында өтті. Оқушылар мейірімділік тақырыбындағы өлеңдер оқып, сахналық қойылымдар көрсетіп, ән айтты. Мұғалімдер мен ата-аналар өз пікірлерімен бөлісіп, мектептегі рухани тәрбие жайлы ойларын ортаға салды.
Күтілетін нәтиже:
Шара нәтижесінде оқушылардың бойында бір-біріне деген қамқорлық, үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсету секілді құндылықтар тереңдей түсті. Мектеп ішіндегі ынтымақтастық нығайып, оқушылар өзара жағымды қарым-қатынас орнатуға ұмтылды. Мектеп – тек білім беретін емес, мейірім мен махаббаттың ұясы екендігіне көз жеткізді.
Қорытынды:
«Мектеп – мейірім мекені» атты шара оқушылардың тұлғалық дамуына оң әсерін тигізіп, рухани-адамгершілік құндылықтарды саналы түрде қабылдауына себепкер болды. Осындай іс-шаралар мектеп өмірінде тұрақты түрде ұйымдастырылып отырса, оқушы жүрегінде ізгілік ұялап, қоғамға пайдалы тұлға болып қалыптасары сөзсіз.

ДТЖЖО К.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Үш тілді меңгерген мәдениетті тұлғаны қалыптастыру – әлемдік өркениетке жетудің бірден-бір жолы»
Арнау: Ахмет Байтұрсынұлының туған күніне арналған іс-шара
Мақсаты:
Алаш арысы, ағартушы-ғалым Ахмет Байтұрсынұлының тіл, білім, мәдениет саласындағы еңбектерін дәріптеу арқылы үш тілді (қазақ, орыс, ағылшын) меңгерген, жан-жақты дамыған мәдениетті тұлғаны тәрбиелеудің маңызын көрсету. Жас ұрпаққа ұлттық құндылықтарды сақтай отырып, әлемдік өркениетке бейімделе білудің қажеттілігін ұғындыру.
Міндеттері:
- Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен мұрасын насихаттау;
- Үш тілді меңгерудің тұлғалық және жаһандық дамудағы рөлін түсіндіру;
- Оқушылардың тілге деген қызығушылығын арттыру, полилингвальді қабілетін дамыту;
- Жас ұрпақты мәдениеттілікке, білімге, рухани байлыққа баулу.
Іс-шара мазмұны:
Шара барысында оқушылар Ахмет Байтұрсынұлының шығармаларынан үзінділерді үш тілде (қазақ, орыс, ағылшын) оқып, поэзиялық және прозалық көріністер қойды. Баяндамалар мен презентациялар ұсынылып, «Тіл – ұлттың жаны» атты пікірталас ұйымдастырылды. Сонымен қатар, «Үш тіл – бір болашақ» тақырыбындағы оқушылардың шығармашылық жұмыстары (бейнероликтер, постерлер) көрмеге қойылды.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Ахмет Байтұрсынұлының тіл саласындағы еңбектерін тереңірек танып, тілдің ұлттық бірегейлікті сақтаудағы маңызын ұғынды. Үш тілді меңгерудің тұлға ретінде қалыптасуға, әлемдік білім кеңістігіне шығуға жол ашатыны туралы нақты түсінік қалыптасты. Шара оқушылардың тілдік дағдысын, сыни ойлауын және мәдени танымын дамытуға ықпал етті.
Қорытынды:
«Үш тілді меңгерген мәдениетті тұлғаны қалыптастыру – әлемдік өркениетке жетудің бірден-бір жолы» атты іс-шара Ахмет Байтұрсынұлының рухани мұрасын дәріптеумен қатар, оқушыларды тілдік, мәдени және адами құндылықтарды бойына сіңірген ұлтжанды, заманауи тұлға ретінде тәрбиелеуге бағытталды. Мұндай тәрбиелік мәні зор шаралар – болашақ білімді ұрпақтың қалыптасуына берік негіз бола алады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Мен үш тілді білемін»
Мақсаты:
Оқушылардың мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін меңгеруіне, тіл арқылы мәдениеттерді танып, өз ойын еркін жеткізе алуына ықпал ету; көптілді тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Үш тілдің маңыздылығын түсіндіру арқылы оқушылардың тілге деген қызығушылығын арттыру.
2. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде мәнерлеп оқу дағдыларын дамыту.
3. Оқушылардың сөздік қорын байыту және дұрыс, көркем сөйлеуге баулу.
4. Өзге ұлт өкілдеріне құрметпен қарау мен тіл мәдениетін қалыптастыру.
5. Шығармашылық қабілеттерін шыңдау және сахна мәдениетін дамыту.
Іс-шара мазмұны:
«Үш тілді білемін» мәнерлеп оқу.
Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде мәнерлеп оқу
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар үш тілді еркін қолдануға талпынады;
Мәнерлеп оқу және сөйлеу мәдениеті дамиды;
Үш тілге деген қызығушылық артады;
Өзге мәдениеттерге құрметпен қарау дағдысы қалыптасады;
Оқушылардың шығармашылық белсенділігі артады
Қорытынды:
«Мен үш тілді білемін» іс-шарасы — оқушылардың тілге деген сүйіспеншілігін арттырып, көптілді тұлға ретінде қалыптасуына жол ашады. Бұл іс-шара тілдердің бірлігін, мәдениеттердің өзара байланысын дәріптеп, жас ұрпақтың рухани дамуына зор әсер етеді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: Ұлт ұстазының ізімен
Бағыты: Рухани-адамгершілік, патриоттық тәрбие
Мақсаты:
Оқушыларды ұлт ұстазы Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен еңбегін тануға, оның ұлт болашағы үшін атқарған қызметіне құрметпен қарауға, ұлттық рух пен отаншылдық сезімді қалыптастыруға баулу.
Міндеттері:
1. Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беру.
2. Ұлт ұстазының ағартушылық жолындағы еңбектерін насихаттау.
3. Оқушыларды ізденімпаздыққа, шығармашылыққа баулу.
4. Ұлттық құндылықтарды дәріптеу арқылы жас ұрпақ бойында рухани сана қалыптастыру.Іс-шара мазмұны:
Сурет салу арқылы тұлғаның бейнесін, оның ізі қалған еңбегін көркем жеткізуге бағыт беру.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен еңбегін терең түсінеді.
Ұлттық сана мен рухани құндылықтарға деген құрмет қалыптасады.
Сурет арқылы тұлғаның өмір жолы мен идеясын шығармашылық тұрғыда жеткізе біледі.
Оқушылардың өнерге, тарихқа және тілге деген қызығушылығы артады.
Қорытынды:
«Ұлт ұстазының ізімен» атты іс-шара оқушылардың жүрегінде ұлт ұстазының рухани мұрасын сақтап, оның ел игілігі жолындағы еңбегін бағалауға, өз елінің тарихын мақтан етуге тәрбиелейді. Бұл шара жас ұрпақты отансүйгіштікке, ізденімпаздыққа және шығармашылыққа баулудың тиімді жолы болып табылады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Әлем тілдерін білейік» тақырыптық викториналық интеллектуалдық ойын
Мақсаты:
Оқушылардың тілдік құзыреттілігін арттыру, әлем тілдеріне деген қызығушылығын оятып, көптілді тұлға қалыптастыруға ықпал ету.
Міндеттері:
1. Әлемдегі негізгі тілдер мен олардың ерекшеліктері туралы білімдерін кеңейту.
2. Қазақ, орыс, ағылшын және басқа тілдерде сөйлеу дағдыларын дамыту.
3. Оқушылардың логикалық, шығармашылық және зияткерлік қабілеттерін жетілдіру.
4. Топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, бір-бірін тыңдай білу мәдениетін қалыптастыру.
Іс-шара мазмұны:
«Тіл – халық қазынасы» (қысқаша таныстыру, тілдер туралы мәлімет беру).
«Кім жылдам?» (түрлі тілдерде сөздердің мағынасын табу, сөйлем аудару).
«Полиглот» (қатысушылар бірнеше тілде сөз немесе сөйлем айту тапсырмасын орындайды).
«Тапқырлар сайысы» (жұмбақтар, ребустар, тілдік викториналар).
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар әртүрлі тілдер туралы жаңа мағлұмат алады.
Көптілділік дағдылары дамиды.
Коммуникативтік және шығармашылық қабілеттері артады.
Тілге деген сүйіспеншілік пен қызығушылық қалыптасады.
Қорытынды:
Бұл интеллектуалдық ойын оқушылардың тіл үйренуге деген ынтасын арттырып, олардың дүниетанымын кеңейтеді. Көп тіл білудің маңыздылығын ұғындыру арқылы оқушыларды заманауи, білімді, бәсекеге қабілетті тұлға ретінде қалыптастыруға ықпал етеді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Мақал – сөздің мәйегі»
Мақсаты:
Оқушылардың ана тіліне, халық даналығына деген сүйіспеншілігін арттыру; мақал-мәтелдердің мағынасын ұғындыру арқылы ойлау, сөйлеу мәдениетін дамыту және ұлттық тәрбиенің маңызын дәріптеу.
Міндеттері:
1. Халық ауыз әдебиетінің бір түрі – мақал-мәтелдердің мән-мағынасын түсіндіру.
2. Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлығын дамыту.
3. Ойлау, тапқырлық, шешендік қасиеттерін шыңдау.
4. Ұлттық құндылықтарды дәріптеу арқылы елжандылыққа тәрбиелеу.
Мазмұны:
Іс-шара барысында оқушылар мақал-мәтелдердің мағынасын ашып, олардың тәрбиелік мәнін талдайды. «Мақалдың жалғасын тап», «Мақалдан мағына ізде», «Кім көп біледі?» сияқты ойын түрлері өткізіледі. Оқушылар өздері білетін мақалдарды айтып жарысады.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар мақал-мәтелдердің мән-мағынасын терең түсінеді;
Сөйлеу және ой қорыту дағдылары дамиды;
Ана тіліне, ұлттық мәдениетке деген құрметі артады;
Халық даналығын күнделікті өмірде қолдануға дағдыланады.
Қорытынды:
«Мақал – сөздің мәйегі» атты іс-шара оқушылардың рухани дүниесін байытып, халықтың асыл қазынасы – мақал-мәтелдер арқылы ұлт мәдениетін қастерлеуге бағыт береді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы:«Жазуды реформалаған тұлға» атты деректі фильмді көру
Мақсаты:
Оқушыларға қазақ жазуының тарихындағы реформатор тұлғаның еңбегін таныстыру, оның қазақ тіл білімін дамытудағы рөлін түсіндіру және ұлт мәдениетіне қосқан үлесін бағалай білуге тәрбиелеу.
Міндеттері:
1. Деректі фильм арқылы жазу реформасының мәні мен маңызын ұғындыру.
2. Реформатор тұлғаның өмірі мен еңбегі жайлы білімдерін кеңейту.
3. Қазақ жазуының қалыптасу кезеңдеріне қызығушылық ояту.
4. Тарихи деректерге талдау жасап, өз ой-пікірін жеткізе білуге үйрету.
Мазмұны:
Іс-шара барысында оқушылар «Жазуды реформалаған тұлға» атты деректі фильмді көреді. Фильмнен кейін талқылау ұйымдастырылады:
– Тұлғаның қазақ жазуына енгізген жаңалығы талданады;
– Сол реформаның қазіргі заман үшін маңыздылығы туралы пікір алмасу жүргізіледі;
– Оқушылар өз ойларын эссе, постер немесе пікір түрінде білдіреді.
Күтілетін нәтиже:
– Оқушылар жазу реформасының тарихын және оның ұлттық мәдениеттегі орнын түсінеді;
– Тұлғаның еңбегін құрметтеуге, ұлттық тілге деген сүйіспеншілігі артады;
– Тарихи және тілдік танымы кеңейеді, сыни ойлау қабілеті дамиды.
Қорытынды:
Бұл іс-шара оқушылардың ұлттық сана-сезімін күшейтіп, қазақ тілінің тарихы мен дамуына қызығушылығын арттырады. Фильмнен алған әсер арқылы олар жазу реформасының ел болашағы үшін маңызын ұғынады және тіл мәдениетін сақтау мен дамытуға өз үлесін қосуға ынталанады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Мемлекеттік тіл – менің тілім»
Мақсаты:
Оқушылардың мемлекеттік тілге деген құрметін арттыру, ана тілінің қадір-қасиетін ұғындыру, тіл мәдениетін қалыптастыру және қазақ тілінің қоғамдағы рөлін түсіндіру.
Міндеттері:
1. Оқушыларға мемлекеттік тілдің тарихы мен маңызы туралы түсінік беру.
2. Қазақ тілін білу – әр азаматтың парызы екенін ұғындыру.
3. Тіл арқылы ұлттық құндылықтарды дәріптеу, туған жерге, елге сүйіспеншілік сезімін ояту.
4. Сөйлеу мәдениетін дамыту, өз ойын еркін жеткізуге үйрету.
Мазмұны:
Сынып сағаты әңгіме, сұрақ-жауап, өлең оқу, көрініс көрсету және топтық жұмыс түрінде өтеді.
Мұғалім мемлекеттік тілдің мәртебесі мен маңызын түсіндіреді.
Оқушылар тіл туралы мақал-мәтелдер айтып, тіл тақырыбында шағын көрініс қояды, эссе немесе өлеңдерін оқиды.
Топтық тапсырмада «Менің тілім – менің мақтанышым» тақырыбында постер жасайды.
Қорытынды бөлімде оқушылар өз ойларын ортаға салып, тілге қатысты пікірлерімен бөліседі.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар мемлекеттік тілдің қоғамдағы рөлін түсінеді;
Ана тіліне деген сүйіспеншілігі артады;
Өз ойын қазақ тілінде еркін жеткізе алады;
Тіл мәдениетіне жауапкершілікпен қарайды.
Қорытынды:
Сынып сағаты оқушыларды мемлекеттік тілді құрметтеуге, оны күнделікті өмірде қолдануға, өз елінің патриоты болуға тәрбиелейді. Қазақ тілін білу – ел бірлігінің, ұлттық болмыстың негізі екені ұғынылады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Тіл мәртебесі – ел мәртебесі»
Мақсаты:
Оқушыларға мемлекеттік тілдің қоғамдағы маңызын ұғындыру, қазақ тілін құрметтеуге, сақтап, дамытуға баулу, тіл арқылы ұлттық рухты ояту.
Міндеттері:
- Қазақ тілінің – Қазақстан халқын біріктіретін басты құндылық екенін түсіндіру.
2. Оқушылардың тіл мәдениетін, сөйлеу мәдениетін дамыту.
3. Мемлекеттік тілге сүйіспеншілік пен құрмет сезімін қалыптастыру.
4. Туған тілді насихаттау арқылы отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Мазмұны:
Сынып сағаты «Тіл мәртебесі – ел мәртебесі» тақырыбында ұйымдастырылып, кіріспе бөлімде тіл туралы өлеңдер оқылады, нақыл сөздер айтылады.
Мемлекеттік тілдің тарихы мен қазіргі мәртебесі туралы мәлімет беріледі;
Оқушылар тіл туралы өз ойларын, эссе, пікірлерін айтады;
«Тіл – қазына» атты шағын викторина немесе сахналық көрініс ұйымдастырылады;
Қазақ тілінің беделін көтеру жолдары талқыланады.
Қорытынды бөлімде мұғалім тілге қатысты ой түйін жасап, оқушылармен рефлексия жүргізеді.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар мемлекеттік тілдің маңызын терең түсінеді;
Өз ойын ана тілінде еркін жеткізе алады;
Қазақ тілін құрметтеу сезімі артады;
Тіл мәдениетіне мән беріп, дұрыс сөйлеуге дағдыланады.
Қорытынды:
Тіл – ұлттың айнасы, елдіктің негізі. «Тіл мәртебесі – ел мәртебесі» тақырыбындағы сынып сағаты арқылы оқушылардың бойында тілге деген сүйіспеншілік, ұлттық сана мен патриоттық рух қалыптасады. Мемлекеттік тілді құрметтеу – әрбір қазақстандықтың азаматтық борышы.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Ана тілім – ардағым»
Мақсаты:
Оқушылардың ана тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру, тілдің қадір-қасиетін ұғындыру, өз ойын көркем тілмен жеткізуге баулу.
Міндеттері:
Оқушыларды эссе жазу мәдениетіне үйрету;
Қазақ тілінің маңызын түсіндіру, оны құрметтеуге тәрбиелеу;
Шығармашылық қабілетін дамыту, тіл байлығын жетілдіру;
Туған тіл арқылы ұлттық рух пен патриоттық сезімді қалыптастыру.
Мазмұны:
Іс-шара барысында оқушылар «Ана тілім – ардағым» тақырыбында эссе жазады. Эсседе өз ойларын, тілге деген сүйіспеншіліктерін, туған тілдің қоғамдағы орны мен өмірдегі маңызын баяндап көрсетеді. Жазба жұмыстары көркем тілмен, жүйелі оймен жазылуы бағаланады. Үздік жұмыстар мектеп қабырғасында немесе әлеуметтік желіде жарияланады.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың ана тіліне деген құрметі мен жауапкершілігі артады;
Эссе жазу дағдылары қалыптасады;
Туған тілдің мәні мен құндылығын түсінеді;
Өз ойын еркін, сауатты және әсерлі жеткізе алады.
Қорытындысы:
Бұл іс-шара арқылы оқушылар тілдің адам өміріндегі рөлін терең сезінеді, ұлттық сана мен рухани байлығын арттырады. Ана тіліне деген сүйіспеншілігі нығайып, оны қорғау мен дәріптеу сезімі қалыптасады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Қорытынды анықтама
Тақырыбы: «Үш тілді меңгерген мәдениетті тұлғаны қалыптастыру – әлемдік өркениетке жетудің бірден-бір жолы» онкүндігін қорытындылау
«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп МДШО»КММ де 05.09.2025 мен 18.09.2025 оқу жылы аралығында «Үш тілді меңгерген мәдениетті тұлғаны қалыптастыру – әлемдік өркениетке жетудің бірден-бір жолы» атты тілдер онкүндігі өткізілді.
Онкүндіктің мақсаты – оқушылардың қазақ, орыс және ағылшын тілдеріне деген қызығушылығын арттыру, үш тілді еркін меңгерген, мәдениетті, білімді тұлға қалыптастыру болды.
Онкүндік барысында түрлі іс-шаралар ұйымдастырылды:
Іс-шаралар оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытуға, тіл мәдениетін жетілдіруге және өзге ұлт өкілдерінің тілін құрметтеуге тәрбиелеуге бағытталды. Оқушылар белсенділік танытып, өз өнерлерін, білімдерін жоғары деңгейде көрсетті.
Қорытынды:
Онкүндік өз мақсатына жетті. Оқушылардың тіл үйренуге деген қызығушылығы артты, үш тілді меңгерудің маңыздылығы айқындалды. Мұндай шаралар оқушылардың дүниетанымын кеңейтіп, мәдениетаралық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға зор ықпал етті.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Қарттар күніне орай – Қоғамға қызмет ету: волонтерлік және қайырымдылық акциясы»
Мақсаты:
Қарттарға құрмет көрсету, қоғамда мейірімділік пен адамгершілік құндылықтарын дәріптеу, оқушылардың волонтерлік мәдениетін қалыптастыру және қайырымдылыққа баулу.
Міндеттері:
Қарттар күні туралы түсінік беру, тәрбиелік маңызын ашу;
Үлкендерге құрмет көрсету дәстүрін насихаттау;
Жас ұрпақтың мейірімділік, жанашырлық, қамқорлық сезімдерін ояту;
Оқушылардың волонтерлік қызметке қызығушылығын арттыру;
Қарттарға қолдау көрсету арқылы әлеуметтік белсенділікті дамыту.
Мазмұны:
Қарттар күні туралы тарихи мәлімет беру;
Қоғамдағы қарт адамдардың рөлін түсіндіру.
Қарттар күніне орай мерекелік концерт ұйымдастыру;
Жеке тұратын қарттарға барып көңіл бөлу, тілдесу, жылы сөз айту.
Қайырымдылық акциясы:
«Қайырымды болайық!» атты акция ұйымдастыру;
Арнайы ашық хаттар, құттықтау қағаздарын дайындау.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың үлкендерге деген құрметі артады;
Қоғамдық белсенділік пен жауапкершілік қалыптасады
Волонтерлік мәдениет дамиды;
Қарт адамдарға материалдық және моральдық қолдау көрсетіледі;
Мейірімділік пен қайырымдылық идеясы кеңінен насихатталады.
Қорытынды:
Іс-шара қарт адамдардың көңілін көтеруге, оларға қоғамның назарын аударуға және оқушылардың азаматтық жауапкершілігін арттыруға ықпал етеді. Акция барысында жасалған игі істер арқылы оқушылар мейірімділік пен адамгершілік құндылықтарын бойына сіңіріп, үлкендерге құрмет көрсету дәстүрін жалғастырады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Қазіргі әлемдегі цифрлық сауаттылық» үгіт-насихат акциясы
Мақсаты:
Оқушылардың цифрлық сауаттылық деңгейін арттыру, интернет пен заманауи технологияларды қауіпсіз әрі тиімді пайдалануға үйрету, сондай-ақ цифрлық мәдениетті қалыптастыру арқылы жаһандану дәуіріне бейім, саналы тұлға тәрбиелеу.
Міндеттері:
- Оқушыларды заманауи цифрлық құралдармен жұмыс істеуге үйрету;
- Ақпараттық қауіпсіздік пен интернеттегі этика негіздерін түсіндіру;
- Цифрлық ресурстарды білім алу мақсатында қолдануға баулу;
- Сандық технологияларды жауапкершілікпен пайдалану мәдениетін қалыптастыру.
Акция мазмұны:
Акция барысында оқушылар мен ұстаздар үшін семинар-тренингтер, интерактивті сабақтар, инфографикалық шолулар мен бейнероликтер көрсетілді. «Цифрлық мәдениет дегеніміз не?», «Онлайн қауіпсіздік ережелері» сияқты тақырыптарда топтық жұмыстар ұйымдастырылды. Сонымен қатар, әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде дұрыс қарым-қатынас жүргізу, фейк ақпаратты тану, дербес мәліметтерді қорғау секілді маңызды тақырыптар қамтылды.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың цифрлық сауаттылық деңгейі артып, интернетті тиімді және қауіпсіз пайдалануға деген түсінігі қалыптасты. Оқушылар ақпаратты сын тұрғысынан талдай алуға, онлайн ортада жауапкершілікпен әрекет етуге машықтанды. Цифрлық құралдарды қолданудағы белсенділік артты.
Қорытынды:
«Қазіргі әлемдегі цифрлық сауаттылық» үгіт-насихат акциясы — жас ұрпақтың ақпараттық технологиялар саласында заманауи, сауатты, әрі жауапты тұлға ретінде қалыптасуына ықпал ететін маңызды бастама. Мұндай шаралар цифрлық қоғамда өмір сүретін жаңа буынның қауіпсіз әрі тиімді ақпараттық кеңістікте дамуына мүмкіндік береді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Мектеп президентін сайлау» «Еріктілер ұйымын құру»
Мақсаты:
Оқушылардың мектеп өміріне белсенді қатысуына, көшбасшылық пен жауапкершілік қасиеттерін дамытуға, қоғамға пайдалы істерге жұмылдыруға жағдай жасау.
Міндеттері:
1. Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін жетілдіру;
2. Мектеп президентін әділ, ашық сайлау арқылы оқушылардың азаматтық белсенділігін арттыру;
3. Еріктілер ұйымын құру арқылы оқушыларды мейірімділікке, қайырымдылыққа, қоғамдық белсенділікке баулу;
4. Әлеуметтік, мәдени және экологиялық бағыттағы жобаларды іске асыруға ынталандыру;
5. Оқушылар арасында ұйымшылдық пен достық қарым-қатынасты нығайту.
Мазмұны:
1-кезең: Ақпараттық-түсіндіру жұмыстары (сайлау туралы ереже, талаптармен таныстыру, еріктілер ұйымының маңызын түсіндіру);
2-кезең: Президенттікке үміткерлерді ұсыну және үгіт-насихат жұмыстары (постер, бейнеролик, кездесулер);
3-кезең: Сайлау күні – дауыс беру және нәтижелерді жариялау;
4-кезең: Еріктілер ұйымының ресми ашылуы, құрамын бекіту, жұмыс жоспарын жасау;
5-кезең: Алдағы әлеуметтік жобалар мен акцияларды ұйымдастыру (тазалық акциясы, қарттарға көмек, қайырымдылық шаралары, экосағаттар т.б.).
Күтілетін нәтиже:
Мектепте белсенді, жауапкершілігі жоғары, көшбасшы оқушылар тобы қалыптасады;
Еріктілер ұйымы өз қызметін тұрақты жүргізіп, мектеп өміріне жаңа серпін береді;
Оқушылардың бойында ұйымшылдық, адамгершілік және патриоттық қасиеттер дамиды;
Қоғамдық бастамалар мен игі істер саны артады;
Оқушылардың өзін-өзі басқару мәдениеті қалыптасады.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: Мұғалімдер күніне орай:
«Даналық ұстаздан!»
Мақсаты:
Мұғалімдердің қоғамдағы мәртебесін арттыру, олардың еңбегін дәріптеу, шәкірт жүрегінде ұстазға деген құрмет пен алғыс сезімін ояту, ұстаз мамандығының қасиеттілігін насихаттау.
Міндеттері:
1. Мұғалім мамандығының қоғамдағы рөлін айқындау және қадірін арттыру.
2. Оқушылардың ұстаз еңбегін бағалауға, сыйлауға тәрбиелеу.
3. Мектеп ұжымындағы бірлікті, шығармашылық ынтымақтастықты дамыту.
4. Қоғамдағы мұғалім мәртебесін насихаттау арқылы педагог беделін нығайту.
Мазмұны:
Видео ролик түсірілді.
Құттықтау сөздері (мектеп әкімшілігі, оқушылар, ата-аналар тарапынан);
Оқушылар мен түлектердің ұстаздарға арнаған өлеңдері мен әндері;
Өзін-өзі басқару ұйымының оқушылары бір күн мұғалімдердің орнына сабақ өткізеді.
Қорытынды сөз және мерекелік тілек.
Күтілетін нәтиже:
Мұғалімдерге деген сый-құрмет артады;
Оқушылар ұстаз еңбегін бағалауды үйренеді;
Ұжымда жағымды көңіл-күй мен рухани бірлік қалыптасады;
Мектеп өмірінде ұстаз беделі мен мәртебесі көтеріледі.
Қорытынды:
Өзін-өзі басқару ұйымының оқушылары бір күн мұғалімдердің орнына сабақ өткізді.
Бұл шара арқылы мектеп ұжымы ұстаз мамандығының қадір-қасиетін тағы бір мәрте айқындап, олардың еңбегіне ризашылық білдіреді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: 5-қазан – Мұғалімдер күніне арналған мерекелік іс-шара
Мақсаты:
Ұстаздардың қоғамдағы орны мен еңбегін дәріптеу, оқушылардың ұстазға деген құрметін арттыру, мұғалім мамандығының қадір-қасиетін ұғындыру арқылы рухани-адамгершілік тәрбие беру.
Міндеттері:
- Мұғалім еңбегінің маңыздылығын оқушылар мен ата-аналарға ұғындыру;
- Оқушылардың ұстазға деген сүйіспеншілігін, алғысын шығармашылық түрде жеткізуіне мүмкіндік беру;
- Мектеп ұжымында жылы көңіл-күй мен ұрпақтар сабақтастығын қалыптастыру;
- Ұстаздардың кәсіби беделін арттыру.
Шара мазмұны:
Мерекелік іс-шара мектептің мәжіліс залында өткізілді. Оқушылар мұғалімдерге арнап ән шырқап, би билеп, поэзиялық қойылымдар қойды. «Ұстазыма мың алғыс!» Ардагер ұстаздар мен жас мамандарға құрмет көрсетілді. Мектепішілік стендтер мен әлеуметтік желілерде мұғалімдерге арналған құттықтаулар жарияланды.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылардың мұғалім мамандығына деген құрметі артты, ұстаздар өз кәсібіне деген мақтаныш сезімін сезінді. Мектеп ұжымы мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық күшейіп, рухани байланыс нығайды. Мерекелік көңіл-күй қалыптасып, ұстаздарға шынайы алғыс білдіру мүмкіндігі жасалды.
Қорытынды:
5-қазан – Мұғалімдер күніне арналған бұл мерекелік шара – ұстаз еңбегінің ұлы екенін дәлелдейтін, шәкірт пен ұстаз арасындағы рухани байланысты нығайтатын маңызды іс-шара. Мұндай құрметке толы мерекелер өскелең ұрпақтың ұстаз еңбегін бағалауына, білім мен тәрбиенің құндылығын түсінуіне ықпал етеді.

ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова
ТҰЖЫРЫМДАМА
Тақырыбы: «Республикам – мақтанышым»
Арнау: 25 қазан – Республика күніне арналған мерекелік іс-шара
Мақсаты:
Оқушылардың бойында Отанға деген сүйіспеншілікті, елге, жерге деген мақтаныш сезімін қалыптастыру, тарихи санасынояту және ұлттық құндылықтарды қадірлеуге баулу. Республика күніне орай ел жетістіктерін дәріптеп, патриоттық рухты көтеру.
Міндеттері:
- Қазақстан Республикасының тәуелсіз мемлекет ретінде қалыптасу жолдарын түсіндіру;
- Мемлекеттік рәміздер мен ұлттық мұраларға құрмет көрсетуге тәрбиелеу;
- Оқушылардың ел тарихы мен бүгінгі жетістіктері туралы білімдерін кеңейту;
- Патриоттық тәрбие мен азаматтық жауапкершілікті нығайту.
Іс-шара мазмұны:
Шара аясында оқушылар салтанатты түрде ҚР Әнұранын орындап, «Менің елім – Қазақстан» атты әдеби-музыкалық монтаж қойды. Әндер мен би композициялары ұсынылып, «Республикам – мақтанышым» тақырыбында оқушылардың шығармашылық жұмыстары (өлең, эссе, сурет) көрмеге қойылды. Сонымен қатар, Тәуелсіз Қазақстанның жетістіктері туралы бейнебаян көрсетіліп, викторина ұйымдастырылды.
Күтілетін нәтиже:
Оқушылар Қазақстан Республикасының дамуына мақтанышпен қарап, өз елінің азаматы болудың маңызын терең түсінді. Туған жерге деген сүйіспеншілік пен патриоттық рух нығайды. Елдің тарихы мен бүгінгі болашағына сенімділік қалыптасты.
Қорытынды:
«Республикам – мақтанышым» атты іс-шара Республика күніне орай оқушылардың бойына елге деген құрмет пен мақтаныш сезімін ұялатты. Тәуелсіз елдің ұрпағы ретінде олардың азаматтық ұстанымдары мен ұлттық саналары нығайып, отаншыл тұлға ретінде қалыптасуына оң ықпал етті.
ДТЖЖО К.С.Абдуваитов
ПҰ М.К.Раисова