дефектолог жылдық план 2021-2022 472,,,
БЕКІТЕМІН
Мектеп директоры
Р.Сагидуллаева__________
«І.Жансүгіров атындағы орта мектеп-мектепке дейінгі шағын орталығымен және Базаркелді бастауыш мектебімен» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің педагог-дефектологтың жылдық оқыту бойынша өткізілетін дефектологиялық қызметтің жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
Мақсаты: Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың интеллектуалдық және сенсорлық дамуындағы ауытқулардың алдын алу, түзете-дамыту жұмыстарын жүргізу арқылы білім беру
Міндеті:
- Дамуында ауытқушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне байланысты қолдану.
- Мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету
- Оқушылардың дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру
Жұмыстың негізгі бағыттары:
- Диагностикалық бағыт
Мақсаты: Тұлғаның жеке және психикалық даму ерекшеліктерін, сондай-ақ даму динамикасын зерттеу. - Түзету және дамыту бағыты
Мақсаты: Оқушының психикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды түзету, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту. - Ағартушылық , әдістемелік бағыт
Мақсаты:Бала дамуының даму ерекшеліктері ,түзету-дамыту жұмысы бойынша ағарту. - Психологиялық консультация, кеңес жүргізу бағыты
Мақсаты: Педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді шешуге көмек көрсету.
Дефектологтың жұмыс бөліктері:
-оқушылармен жұмысы;
-оқытушылармен жұмысы;
-ата-аналармен жұмысы.
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
Диагностикалық бағыт | ||||||
1. | Мүмкіндігі шектеулі балалардың психикалық даму ерекшеліктері туралы диагностикалық іс-құжаттарын жинақтау; Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға мінездеме толтыру. | Іс-құжаттар. | 4 – 5 сынып оқушылары | Қыркүйек | ||
2. | Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықтау. | Бақылау | 1 – 4 сынып оқушылары | Қыркүйек - Қазан | ||
3. | Кемістігі анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтау;
| Жинақтау | 1 – 4 сынып оқушылары | Қазан – Қараша | ||
4. | Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу. | Сараптама. | 1 – 9 сынып оқушылар | Желтоқсан | ||
5. | Әр бір баланың психикалық даму ерекшеліктері мен білім, білік машық қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында диагностикалық тексеруден өткізу. | Жинақтау | 1 – 11 сынып оқушылар | Қаңтар | ||
6. | Оқушылардың даму динамикасының ерекшеліктерін анықтау мақсатында сабақ барысында бақылау. | Бақылау | 1 – 4 сынып оқушылары | Ақпан | ||
7. | Анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтау. | Жинақтау | 1 – 9 сынып оқушылары | Наурыз | ||
8. | Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізу. | Түзету | 1 – 14 сынып оқушылары | Сәуір | ||
9. | Даму динамикасын және жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау мақсатында оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу. | Сауалнама | 1 - 9 сынып оқушыларымен жұмыс | Мамыр | ||
Түзету –дамыту бағыты | ||||||
1. | -Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинау. - «Дүкенге саяхат» жаттығу. | Тест, сауалнама | 1 – 5 сынып оқушылары | Қыркүйек - Қазан | ||
2. | -Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу. - «Жемістер» жаттығу. | Дамыту-түзету | 4 – 5 сынып оқушылары | Қазан | ||
3. | «Жыл мезгілдерін анықтау» жаттығу. | Дамыту-түзету | 1 – 4 сынып оқушылары | Қараша | ||
4. | Оқушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарын өткізу. - «Құрастыру ойыны» жаттығу. | Дамыту-түзету | 1 – 9 сынып оқушылары | Желтоқсан | ||
5. | Көру ,есту, сөйлеу қабілеті бұзылған, сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға психологиялық көмек көрсету арқылы үйрету. - «Оқушының есте сақтауын тексеру» жаттығу. | Дамыту-түзету | 1 – 6 сынып оқушылары | Қаңтар | ||
6. | Баланың мәселелерін кешенді түрде зерттеу қажеттіліктерін командалық бағалау арқылы анықтау. - «Кел бірігейік» жаттығу. | Дамыту-түзету | 1 – 9 сынып оқушылары | Ақпан | ||
7. | Бала дамуының әлеуметтік жағдайын ескере отырып , жеке дамыту бағдарламасын жүргізу. - «Сиқырлы музыка» жаттығу. | Дамыту-түзету | 1 – 5 сынып оқушылары | Наурыз | ||
8. | Отбасы жағдайында ерекше білім беруге қажеттіліктері бар және тәрбиелеу мәселелері бойынша ата-аналарына кеңес беру. | Кеңес беру | Ата – аналар | Сәуір | ||
9. | Жыл бойы жүргізілген жұмыстың нәтижелілігін анықтау арқылы балаларға көмек көрсету. | Дамыту-түзету | 1 – 9 сынып оқушылары | Мамыр | ||
Ағартушылық , әдістемелік бағыт | ||||||
1. | Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықтау, сыныптың тізімін құру, жылдық, кешенді жоспар құру, сабақ кестесін құру . | Жоспарлау | Мектеп әкімшілігі | Қыркүйек | ||
2. | Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірлеу. | Жоспар құру | 1 - 9 сынып оқушылары | Қазан | ||
3. | Мұғалімдердің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. қатысу. | Қатысу | 1 – 6 сынып оқушылары | Қараша | ||
4. | Біліктілікті арттыру курстарына, семинарларға және т.б. қатысу. | Білімін жетілдіру | Педагог - дефектолог | Желтоқсан | ||
5. | "Біз өмірді қолдаймыз!" баяндама. | Білімін жетілдіру | 1 – 8 сынып оқушылары | Қаңтар | ||
6. | Өз білімін көтеру. | Іздену | Педагог - дефектолог | Ақпан | ||
7. | Бастауыш сынып мұғалімдерімен байланыс орнату . | Байланыс | 1 – 4 сынып оқушылары | Наурыз | ||
8. | Педагогтармен,психологпен,мектеп медбикесімен тіл кемістігі бар балаларға ортақ көмек көрсету | Іздену | 1 – 9 сынып оқушылары | Сәуір | ||
9. | Ерекше білім қажет ететін балаларды оқытуда ақпараттық технологияларды қолдануды игеру. | Білімін жетілдіру | Педагог - дефектолог | Мамыр | ||
Психологиялық кеңес беру бағыты | ||||||
1. | - Дамуында кемістігі бар оқушылардың ата-аналарына кеңес беру; -Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру; Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру. | Кеңес беру | 1 – 9 сынып оқушылары | Қыркүйек | ||
2. | -Оқушыларды сабақ барысында бақылау; - Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу; | Түсінік жүргізу | 1 – 5 сынып оқушылары | Қазан | ||
3. | Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына кеңес беру | Кеңес беру | 1 сынып оқушылары | Қараша | ||
4. | Жеке кеңес беру; - Дамуында кемістігі бар оқушылардың ата-аналарына кеңес беру; -Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беру; | Кеңес беру | Ата – аналар және мұғалімдер | Желтоқсан | ||
5. | Семинарларға, педагогикалық кеңестерге қатысу; | Іздену | Педагог - дефектолог | Қаңтар | ||
6. | Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізу; | Кеңес, баяндама | Ата - аналар | Ақпан | ||
7. | Жеке кеңес беру; | Кеңес беру | Ата-ана, мұғалімдермен жұмыс | Наурыз | ||
8. | Ата-аналарға ашық есік күнін ұйымдастыру | Кеңес беру | Ата-аналармен жұмыс | Сәуір | ||
9. | Жалпы ата-аналар жиналысына қатысу; Баяндама оқу, түсінік жұмыстарын жүргізу | Баяндама | Ата-аналармен жұмыс | Мамыр |
Мекеп дефектологы: Адыбаева. С.