2023-2024 1 жарты жылдық отчеты 2023-2024 (2) (1)
КГУ «Управление образования Енбекшиказахского района Управления
образования Алматинской области»
с дошкольным мини-центром имени И.Жансугурова и начальной школой «Базаркелды»
В первом полугодии 2023-2024 учебного года была проведена работа специального специалиста с учащимися на дому
Сообщать.
2023-2024 учебный год
Основной целью специальной школы является организация эффективных методик коррекционно-развивающих уроков для детей, нуждающихся в специальном образовании, предоставление консультаций родителям и педагогам. Задача педагога-дефектолога, специалистов ОПМпК, педагогов и родителей совместно определить пути решения проблемы у ребенка; Развитие высокодефектных функций и познавательной активности; Профилактика и решение трудностей в освоении детьми адаптированной общеобразовательной программы; Предоставление консультаций учителям и родителям; Достижение положительной динамики в развитии познавательных способностей детей; вовлечение родителей, семьи в процесс развития; Разработать индивидуальную программу развития для каждого ученика, нуждающегося в специальном образовании; Участие в семинарах, конференциях, педагогических чтениях и секционной работе августовских маслихатов на республиканском, областном, городском и ведомственном уровнях.Обогатить мировоззрение учащихся группы В проницательным классом и МАД, сформировать представление об экологических явлениях и веществах. Оказание ранней коррекционной помощи детям-инвалидам;
Основные направления работы специальных специалистов в школе: диагностическое направление, коррекционно-развивающее направление, учебно-методическое направление, направление психологического консультирования, организационное направление.
Помощь за сентябрь
Собраны диагностические документы об особенностях психического развития детей с ограниченными возможностями; Ученики с ограниченными возможностями здоровья получили индивидуальный визит на дом к каждому ученику и заполнили акт вместе с психологом, соц.педагогом.
В школе обучается 6 учеников с ограниченными возможностями:
- 2 Айтказы Саят
- 6 А Пазылжан Инабат
- 2 Б Павлов Демид
- 6 Б Иванов Виктор
- 6 В Османова Ширин
- 7 Б Владимир Плахин
Инклюзивті білім беру бойынша 1 оқушы бекітілді.
5 Б сынып оқушысы Нуртаев Диар (ата-анасының ОПМПК мамандарына өтініші бойынша)Оқушылардың сабақтағы іс әрекетін бақылау формалары /1а,б.2а,б.3а,б,в,г.4.5.6.7/толтырылды.
Оқушылардың ата-аналарының құжаттары,оқушылардың құжаттары жинақталды. Сынып жетекшілерімен танысып,керек жарағы түгенделді.Мүмкіндігі шектеулі,үйде оқитын 6 оқушың әр қайсысының үйне барып психологиялық жай күйін қарап,мінезедеме толтырылды.
Мүмкіндігі шектеулі балаға медициналық, педагогикалық мағлуматтар жинақталды. ВКК справка,ОПМПК справкалары алынып жинақталды.Арнайы маман мектеп бағдарламасын сәтті меңгеруге кедергі болатын ерекше білім беруді қажет ететін балаларды түзету-дамыту сабақтарына тіркелді. ДОЖТІЖ және ата-анамен бірлесіп сабақ кестесі құрылды.
Жаңа оқу жылына кабинетті жабдықталып, оқушылар тізімі құрылды, жылдық, кешенді жоспар құрылып,бекітілді.Дамуында кемістігі бар оқушылардың ата-аналарына кеңес берілді.Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту
Ұсыныс: Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға баса назар аудару.Қорытынды: Үйде оқитын және инклюзивті білім беруді дамыту.
Үйден оқытын оқушылар:
Қазан айына арналған анықтамасы
Бастауыш сынып оқушыларының тіл кемістігі бар баларды анықталып,директормен бекітілді.Кемістігі анықталған оқушыларға дефектологқа келу кестесін құрылды.
Үйден оқитын оқушылармен түзету- дамыту жұмыстары жүргізілді.Ерекше білім берудіқажет ететін балалардың әлеуметтік қызметтерді меңгеру тәсілдері қалыптасты.«Бояуыштар» жаттығуы жасалды. Әр түрлі бояу түрлерін атап сонымен жұмыс жасалды;«Уақытты анықтау» жаттығуы жасалды.
Оқушымен жүргізетін жеке даму жұмысының әдістемелік бағдарламасын әзірленді. Тәжірибе алмасу мақсатында аудан дефектологтарының әдістемелік бірлестік семинарларына қатыстым.Оқушыларды сабақ барысында бақылау жүргізілді;Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мен тәрбиелеу мақсатында ата-аналарға түсіндіру жұмыстарын жүргізілді;Ұсыныс: Мүмкіндігі шектеулі оқушыларға баса назар аудару.Қорытынды: Үйде оқитын және инклюзивті білім беруді дамыту.
Қараша айына арналған анықтамасы
Кемістігі анықталған оқушыларды топқа және жеке дара жұмыс жасау тобына жинақтап жоспар бойынша жұмыстар жүргізілді.
1- сынып оқушыларының сөйлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуы қадағаланып,дыбыс артикуляциясы,логопедиялық тілге арналған жаттығулар жасалды. Сонымен қатар оқушылармен нейропсихиканы жақсарту мақсатында әр түрлі саусаққа арналған,ойдың даму жүйріктігіне арналған жаттығулар жасалды.
Арнайы білімді қажет ететін баланың психикасы мен қызметін дамытудағы компенсаторлық механизмерін дамытуға көп көңіл бөлінді. Түзету-дамыту жұмыстары жүргізілді.Оқушының заттарды сипаттау және нақты ажырата білу мақсатында « Көлем.Пішін.Қатты.Жұмсақ » жаттығулары жасалды. Ұсақ қол маторикасын жақсарту және жылдамдыққа қарай жұмыс жасау мақсатында «Дәнді дақыл»мен жұмыс яғни аралас дәндерді ажырату,дәндерден жануарлар бейнелері жасалды.Берілген дыбыстарды мысалы:жануарлардың,аңдардың және де әр түрлі заттардың дыбысталуын қайталау арқылы жақ, тіл,ауыз қуысы артикуляцисы мен жұмыс барысында «Қалай дыбыстайды»жаттығулары жасалды.«Артикуляциялық жаттығулар»/тілге арналған жаттығулар үнемі сабақ барысында жасалып отырды.
Мұғалімдердің ашық сабақтарына, семинарларына және т.б. іс –шараларға қатыстым.«Инклюзивті білім берудің мақсаты мен міндеттері» тақырыбында үйден оқитын оқушыларға сабақ беретін мұғалімдермен сұхбаттар жүргізіліп баяндама оқылды. Бірінші сынып оқушыларының ата-аналарына дефектолог маманын кеңес берілді.
Тіл кемістігі анықталған оқушылардың ата-аналарына «Саусаққа арналған жаттығулар» ұсақ қол моторикасын дамытуға арналған жаттығулар ұсынылды.
Желтоқсан айына арналған анықтамасы
Тіл кемістігі анықталған оқушылармен түзету-дамыту,артикуляциялық жаттығулар жасалды.Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу мәнеріндегі дыбыстың дұрыс шығуы қадағаланып,сынып жетекшілер ұсынған оқушылармен жалпы диагностика жасалды.Әр тоқсан сайын түзету-педагогикалық жұмысқа түзетулер енгізілді.
Бірінші жарты жылдыққа қорытындысы жасалды.
Оқушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтары жоспар бойынша өткізілді.
Білім алушылардың жалпы тұлға болып қалыптасуында,танымдық қызметтерінің дамуын дағы екінші реттік ауытқушылықтардың пайда болуы ескертіліп алдын алынды.
« Қыс» мезгіліне байланысты бояуыштар мен сурет салынып,ермексазбен жұмыстар жасалды.
Үйден оқитын қушыларға жеке дара түзету-дамыту сабақтарына түзетулер енгізілді.
Білім алушылардың жалпы тұлға болып қалыптасуында, танымдық қызметтерінің дамуындағы екінші реттік ауытқушылықтардың пайда болуы ескеріліп және алдын алу жұмыстары жүргізілді.
- «Ермек сазбен жұмыс» жаңа жылдық шырша және оған асылатын ойыншықтар тақырыбындағы қол өнерлерін жасалды.
- «Ертегі құрастырамыз»/берілген жануарлар бейнесі арқылы ертегі құрастыру/
- «Пазл»/пазлды деңгейлеріне қарай құрастыру.
Жұмыстары жүргізілді.
Жалпы мектепішілік және сыныптық ата-аналар жиналыстарына қатысып жалпы және жекелей кеңестер берілді. Үйден оқитын оқушылардың ата-аналарымен диагноздарына және өтіліп жатқан сабақтардың тақырыптарына қарай кеңестер берілді. Психологпен бірлесіп әр түрлі тақырыптарда сауалнамалар жүргізілді.
Дамуында кемістігі бар оқушылардың ата-аналарына кеңестер берілді;
Дамуында ауытқуы бар балаларды дұрыс оқыту мақсатында мұғалімдерге кеңес беріліп.Үйден оқитын оқушылардың жетістіктері талқыланды.
Жаңа жыл қарсаңында үйден оқытылатын оқушыларға «Көңіл күй көтереміз»атты мектеп ұстаздарының көмегімен ұйымдастырылған акция жасалды. Мектеп мұғалімдері тарапынан өз еріктерімен қаржылай көмек көрсетіліп, балаларға аяз атадан сыйлық және қаржылай көмек көрсетілді.